  • Data: 2004-06-22 18:20:19
    Temat: Re: KARTY KREDYTOWE - zestawienie kosztów
    Od: "m xxx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sam_mo <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > wow, to musi dawac do myslenia...
    > moznaby jeszcze zalozyc, ze ceniacy bezpieczenstwo Jan Kowalski wraz z
    malzonka

    > korzysta z bezpiecznych uslug sieci EURO-TAXI w Warszawie. niechby byly to
    li
    > tylko dwa kursy miesiecznie po 30 PLN a wiec 180 PLN w ciagu pol roku.
    > uwzgledniajac rabat 15% na karte Citibanku rzeczony Jan Kowalski bylby
    kolejne
    > 27 PLN do przodu pozostajac szczesliwym klientem citibanku... his Citi
    never
    > sleeps...
> [...]

    HEHE, zalamac to mnie moze poziom inteligencji w naszym kraju :))) Gratuluje
    jej braku... porownanie nie mialo byc reklama CITI, bo od tego jest
    marketing, mialo uzmyslowic tylko poziom "ukrytych kosztow" w innych bankach.
    Nie od dzis wiadomo, ze PEKAO SA ma wrogow, bo skoro bank ma zysk rzedu 150%
    procent z poprzedniego roku to musi kombinowac, a ze CITI ma 500 tys
    posiadaczy kart, to na pewno wszyscy zostali naciagnieci :)))))))))
    Zastanowcie sie kilka razy zanim cos napiszecie i powiedzcie mi ile sprzedazy
    ma drugi w kolejnosci Bank w Polsce?

    Reiffeisen - 2 bankomaty na krzyz i podkupowanie przedstawicieli z innych
    bankow... rzuccie jakimis faktami!!!