  • 1. Data: 2010-07-12 21:13:35
    Temat: Jan Paweł II powiedział: Brońcie krzyża......
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    "Brońcie krzyża, nie pozwólcie, aby Imię Boże było obrażane w waszych
    sercach, w życiu rodzinnym czy społecznym. Dziękujmy Bożej Opatrzności
    za to, że krzyż powrócił do szkół, urzędów publicznych i szpitali.
    Niech on tam pozostanie! Niech przypomina o naszej chrześcijańskiej
    godności i narodowej tożsamości, o tym, kim jesteśmy i dokąd
    zmierzamy, i gdzie są nasze korzenie. Niech przypomina nam o miłości
    Boga do człowieka, która w krzyżu znalazła swój najgłębszy wyraz."

  • 2. Data: 2010-07-12 21:46:39
    Temat: Re: Jan Paweł II powiedział: Brońcie krzyża......
    Od: "Chlorek potasu" <3...@3...com>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > zmierzamy, i gdzie są nasze korzenie. Niech przypomina nam o miłości
    > Boga do człowieka, która w krzyżu znalazła swój najgłębszy wyraz."

    Pytanie z innej beczki, dlaczego przestępcy tacy jak Wojtyła nie zostali
    skazani na pozbawienie wolności, nie rozpoczęto nawet procesu. A wiele
    zarzutów się znajdzie:

    1. Wyłudzanie pieniędzy od podatników polskich na utrzymywanie sekty i
    transfer finansów do obcego kraju (Watykanu)
    2. Ukrywanie przestępstw swoich pracowników
    3. Defraudacja pieniędzy sponsorów (nagminne postępowanie Teresy z Kalkuty)

    Co gorsze żaden przestępca o tak dużym wpływie organizacji przestępczej nie
    został osądzony, Hitler popełnił samobójstwo, Stalina chroniło własne
    państwo a nasz wspaniały polski przestępca nie zdążył stanąć przez sądem.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2010-07-12 21:57:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Chlorek potasu" <3...@3...com> napisał w wiadomości

    Widzę, że atak pojebów na grupę się wzmaga :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-07-12 22:19:11
    Temat: Charlie Delta: Jan Paweł II nie powiedział nic o wpływie krzyża na WIG20
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> pisze:
> [...]
    > zmierzamy, i gdzie są nasze korzenie. Niech przypomina nam o miłości
    > Boga do człowieka, która w krzyżu znalazła swój najgłębszy wyraz."

    O ile wzrośnie WIG20 jak się wstawi do budynku giełdy:
    a) dziesięciometrowy krzyż łaciński
    b) krzyż grecki
    c) półksiężyc muzułmański/muzułmańską salę modlitewną

    Szczególnie interesowałby mnie wynik operacji "c".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Czym budzi się szacunek? Władzą? - Nie! Słowami.

  • 5. Data: 2010-07-12 22:36:35
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "Chlorek potasu" <3...@3...com> napisał w wiadomości
    >
    > Widzę, że atak pojebów na grupę się wzmaga :)

    pogoda sprzyja temu zjawisku ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2010-07-12 22:45:32
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

> [...]
    > b) krzyż grecki
    > c) półksiężyc muzułmański/muzułmańską salę modlitewną
    >
    > Szczególnie interesowałby mnie wynik operacji "c".

    A może:

    d) Gwiazdę Dawida?

    J.

  • 7. Data: 2010-07-13 06:48:25
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 13-07-2010 o 00:19:11 Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > b) krzyż grecki
    > c) półksiężyc muzułmański/muzułmańską salę modlitewną
    >
    > Szczególnie interesowałby mnie wynik operacji "c".

    Obowiązkowy krzyż na piersi każdego maklera pod karą grzywny! A co!

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 8. Data: 2010-07-13 07:11:49
    Od: "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > e by=C5=82o obra=C5=BCane w waszych
    > o=C5=BCej Opatrzno=C5=9Bci
    > =99d=C3=B3w publicznych i szpitali.
    > =84skiej
    > my i dok=C4=85d
    > =82o=C5=9Bci
    > j najg=C5=82=C4=99bszy wyraz."

    Charlie, 'krzyz' jest tu pewna metafora i nie chodzi tu do konca o dwie
    deski zbite gwozdziem. A tak w ogole, to gdzie jest nadzor budowlany? Krzyz
    zostal postawiony bez wymaganego zgloszenia, wiec powinien zostac rozebrany
    zgodnie z prawem Chyba, ze robimy precedens i kazda samowola budowlana moze
    byc zalegalizowana poprzez umieszczenie krzyza np. na dachu ;)

  • 9. Data: 2010-07-13 07:35:14
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 12 Lip, 23:46, "Chlorek potasu" <3...@3...com> wrote:
> [...]
    > został osądzony, Hitler popełnił samobójstwo, Stalina chroniło własne
    > państwo a nasz wspaniały polski przestępca nie zdążył stanąć przez sądem.

    bohaterze

    jeżeli opatrzność będzie dla ciebie łaskawa, pozwoli ci wrócić do
    krzyża

    i to bedzie wielka łaska