  • 11. Data: 2003-07-22 07:38:14
    Temat: Re: Jakies zmiany w TOiP w Multi
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote:

    > IMO: jak mi cos nie pasuje to nie podpisuje i dziękuję za współpracę zamiast
    > tworzyć jakieś dziwolągi.

    Nasuwa mi się jeden wniosek. Musisz bezmyślnie podpisywać wszelkie dokumenty
    w takiej formie w jakiej są Ci dawane do podpisania. Współczuję.
    EOT

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2003-07-22 17:37:46
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Nasuwa mi się jeden wniosek. Musisz bezmyślnie podpisywać wszelkie
    dokumenty
    > w takiej formie w jakiej są Ci dawane do podpisania. Współczuję.
    NIE, jeśli mi coś nie odpowiada (produkt / usługa) to go/jej nie nabywam.
    Jeśli warunki umowy mi nie odpowiadają to jej nie podpisuję.
    EOT :)
    Paweł

  • 13. Data: 2003-07-22 19:48:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 21 Jul 2003 21:45:34 +0200, w <bfhfsu$23e$1@absinth.dialog.net.pl>, "Paweł
    P." <p...@w...pl> napisał(-a):

    > Jeszcze raz pytam: Czy ktoś was do tego banku wołami zaciąga?
    > Przecież jest "konkurencja" :))

    O mnie proszę się nie martwić, ja klientem MultiBanku bynajmnije nie zamierzam
    się stać ani teraz, ani w dającej się przewidzieć przyszłości.
    Tylko stwierdzam, że Multibank łamie prawo.