  • Data: 2004-02-10 11:24:31
    Temat: Re: Jakie konto dla studenta w Finlandii?
    Od: "OlivierTorrente" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,
    Też byłem na programie Socrates/Erasmus i dokładnie miałem ten sam problem
    tyle że we Włoszech. Opcje były dwie : moi znajomi mieli konto w Citibanku
    (w bankomatach Citi bierzemy kaskę bez prowizji) ,ale co jak co latać
    szukać - strata czasu szczególnie ,iż bankomatów tej Twojej Nordei może być
    jak na lekarstwo [tak jak bankomatów Citi w Bari ;)(okazało się że niestety
    nie ma )]. Natomiast ja od dłuższego czasu mam konto w Fortis Bank Polska i
    jestem zachwycony. Wybierasz kasę zarówno w Polsce jak i na całym świecie z
    każdego bankomatu jaki Tobie się podoba ZA DARMO!!!!!! Jest to konto
    internetowe i jeśli nie masz oddziału Fortis w swoim mieście niestety chyba
    będziesz musiał raz podjechać do oddziału aby podpisać umowę (a może coś się
    w tym względzie zmieniło i dają umowę kurierowi - nie wiem) Kurs masz raczej
    niezbójecki przeliczają po średnim kursie visa.
    Pozdrawiam
    OlivierTorrente
    --
    "Szczęście trzeba sobie umieć zorganizować"-Wielki Szu