  • Data: 2003-10-14 10:16:31
    Temat: Re: Jakie jest ryzyko związane z kredytem hipotecznym?
    Od: "pastor" <laplap[SPAMeromNIE]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wyniku afery ART-B upadł jeden z katowickich bankow, po upadku dzialal
    przez wiele lat w upadlosci ..... nie wiem tego napewno, ale wydaje mi sie,
    ze dlatego tak dlugo trwalo wygasanie dzialalnosci, ze syndyk musial czekac
    na splate udzielonych kredytow, lub zaistnienie mozliwosci ich
    wypowiedzenia.

    pozdrawiam
    pastor