  • Data: 2011-12-21 10:50:51
    Temat: Re: Jakie gwarancje obligacji?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Dec 2011 09:57:23 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Bzdura. Wiele walut było w ostatnich 100 latach, a bardzo wiele w
    >ostatnich 50. W ostatnich 15 latach złoto nie jest walutą.

    Twierdzisz, że przez 2000 lat nie było wielu mennic należących do
    krółow, książąt i innego rodzaju władców ziem?

    A 15 lat to wiek naszej nowej złotówki.

    >Oczywiście. Bez złota nie byłoby współczesnej elektroniki. Rola
    >tezauryzacyjna złota chyba raczej maleje niż rośnie...

    to ciekawe, co piszesz w kontekście tego, że w ostatnich latach banki
    zwiększały zasoby złota. Ale Ty pewnie wiesz lepiej.

    >Niestety nie jesteś w stanie czytać uważnie (pokolenie MTV?).
    >Praktycznie cały wątek jest o złocie (i nikt nie pisze o analizie
    >ryzyka). Ktoś nie przygotowany musi uznać to bezwarunkowe
    >popieranie złota jako głównego (albo i jedynego) instrumentu...

    Chyba jedynie ktoś taki, jak Ty, ogarniający jedynie fragmenty
    rzeczywistości.
    Ale przecież możemy o to zapytać: Zofio, czy rzeczywiście na podstawie
    tego wątku odniosłaś wrażenie, że ktokolwiek namawia Cię do zamiany
    wszystkich oszczędności na złoto (lub nawet ogólnie: kruszce)?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski