  • Data: 2003-07-24 09:30:07
    Temat: Re: Jakie e-konto do opłat?
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <bfo2fg$189$1@pippin.warman.nask.pl> Grzegorz Niedzwiecki napisal(a):

    > Jeśli ta VG z mBanku ma być używana za granicą, to jest to zły pomysł. W
    > BREeee ostro tną na przewalutowaniach.

    Co oznacza "ostro tną"? Używałem VClassic mBanku za granicą i przy płatnościach
    KK przeliczali raczej rozsądnie.

    Przykład:

    Zakup na stacji benzynowej, Węgry, 10.07.2003:

    3412 forintów -> 59.71 zł, co daje 1,75 zł/100HUF

    średni kurs NBP z 10.07 to 1,6974 zł/100HUF, zatem różnica kursów to ok. 0,05,
    czyli mniej niż 3% (w tym przypadku mniej niż 2zł).

    Jeśli wziąć pod uwagę, że transakcje nie są rozliczane w/g kursu średniego
    (jak to już ktoś tu wspominał), to będzie to jeszcze mniej.
    Czy Visa Gold rozliczana jest inaczej? A może coś źle policzyłem?

    Pozdrawiam,
    --
    Rafał Ślubowski
    slubek[at]top.pl