eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie drugie konto? (niedrogie, z kartą debetową, nie mBank) › Re: Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartą debetową, nie mBank)
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartą debetową, nie mBank)
    Date: Tue, 21 Sep 2010 13:53:41 +0200

    "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> wrote in message
    news:slrni9h6d4.im5.sorry@trek.localdomain...
    > Poszukuję jakiejś sugestii co do "drugiego konta", na którym będą
    > głównie leżeć niewielkie (np. <=2kpln) zasoby na wypadek awaryjny.
    >
    > Poszukuję rachunku spełniającego następujące kryteria:
    > * poza mBankiem/MultiBankiem (z różnych względów, choć wiem że chyba
    > najbardziej pasuje do tych założeń)
    > * niedrogi (max. 100zł rocznie, całość opłat)
    > * z dostępem przez internet (bez specjalnych wymagań systemowych, do
    > obsłużenia na linuksie z firefoksem -- odpada np. ING - wymaga
    > ActiveX)
    > * z kartą debetową (najlepiej MC, ale niekoniecznie)
> [...]

    Moze byc DBnet, ale nie wiem jak dziala ich system pod Linuksem. Karta
    debetowa 5zl/mies, ale jak wykonasz 1 operacje w miesiacu to jest darmowa,
    reszta prowadzenie, przelewy, wyplaty z kas i bankomatow innych bankow
    darmowe.
    Moglby byc tez Alior, ale jak chcesz karte debetowa a nie bedziesz mial
    odpowiedniej ilosci depozytow lub wplywow to bedzie ona droga az 9zl/mies,
    reszta tez dla tego konta jest darmowa. Alior bez III-sesji elixir.
    Zobacz tez EB- bez wplywow 4zl/mies prowadzenie i oplata za karte 1zl/mies
    oraz wyplaty z bankomatow 1zl, przelewy darmowe.
    Co do mozliwosci systemow bankow to musialbys posprawdzac czy chodza pod
    linuksem, przewaznie jest to opisane na www.