    From: Anatol <c...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.sci.ekonomiczne
    Subject: Re: Jaka wartosc na dzis mialaby lokata z 1989 ?
    Date: Wed, 05 Jan 2005 00:11:17 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@chello212186142030.chello.pl

    Użytkownik Umpa napisał:

> [...]
    tm

    /sw_oprocentowanie.xls

    > Dziekuje za info. Musze sie jednak podszkolic, bo procedury takiego
    > naliczania nie znam ;).

    Jeżeli się nie pomyliłem to wg stopy inflacji wartość należności
    (kapitał + odsetki => po denominacji) wynosi 11 799,00 PLN (bez
    uwzględnienia inflacji z 1989 - bo nie wiadomo w którym miesiącu
    powstała należność, a od 1.08.1989 inflacja bardzo przyśpieszyła).
    Uwzględniłem inflację 4,5 % za 2004 rok.

    Anatol