  • 31. Data: 2005-04-18 08:46:21
    Temat: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Franz <f...@T...fiut.org> wrote:
    > To nie jest zamknieta lista rzecznikow prasowych i target managerow
    > na ktorych spoczywa jakas tam 'korporacyjna odpowiedzialnosc za slowo'

    Dobrze. A co powiesz na swiadome dzialania - nie wiem kogo, ale majace
    wlasnie na celu to, o czym ja pisze?
    Mnie to sie uklada w ciag zdarzen - dokladnie taki sam. 4 raz (jesli nie
    wiecej) pojawia sie info, ze znajomy, znajomego i pojdzie cena w gore.
    A jka sie raz uda- to pozniej bedzie to juz normalna praktyka - i w tedy
    zgadnij co prawda, a co celowo puszczana plotka.
    Ta lista ma to do siebie, ze jeszcze mozna tutaj rzeczowo podyskutowac,
    dowiedziec sie ciekawych rzeczy (pewnie bym nie otworzyl wyciagu z VW
    Banku...).
    Dlatego moim zdaniem warto dbac o to co sie tu pojawia.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 32. Data: 2005-04-18 08:47:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > informacje. Ja akurat mam taka mozliwosc i pozniej to weryfikuje, ale
    > wyopbraz sobie, jak ktos tego nie zrobi i plotka pojdzie w swiat?
    > Trzeba brac odpowiedzialnosc za slowo...

    Moralną najwyżej. Weź na uspokojenie, bo naprawdę nie ma paragrafów na
    osobę, która napisze coś takiego. W ogóle nie ma sensu się tym
    zajmować, ZWŁASZCZA jeśli informacja jest fałszywa.

    MJ

  • 33. Data: 2005-04-18 08:56:04
    Od: Życzliwy <n...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:d3vs5t$r22$1@news.onet.pl...

    > Dobrze. A co powiesz na swiadome dzialania - nie wiem kogo, ale majace
    > wlasnie na celu to, o czym ja pisze?

    Ale o co tak naprawdę chodzi , plotka miałaby doprowadzić do upadłości bank
    ?
    Jezeli jakiś bank może być doprowadzony w ten sposób do upadłości lub
    przejmuje się plotkami to raczej tym bardziej nie nalezy tam pieniędzy
    trzymać.

    > Mnie to sie uklada w ciag zdarzen - dokladnie taki sam. 4 raz (jesli nie
    > wiecej) pojawia sie info, ze znajomy, znajomego i pojdzie cena w gore.

    Sugerujesz że stoi za mną "Grupa Trzymająca Banki" ?, nie ma to jak
    spiskowe teorie .

    Oświadczam że żadna grupa za mną nie stoi , ale dla osób szukających spisków
    to pewnie i tak nie wystarczy :]

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2005-04-18 09:14:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Moralną najwyżej. Weź na uspokojenie, bo naprawdę nie ma paragrafów na
    > osobę, która napisze coś takiego. W ogóle nie ma sensu się tym
    > zajmować, ZWŁASZCZA jeśli informacja jest fałszywa.

    Alez o to chodzi. Skoro ktos twierdzi (a tym razme przyznam sie, ze w
    googlu nie sprawdzalem), ze jest aktywnym uczestnikiem grupy, a nie
    trollem, to mozna oczekiwac zdecydowanie wyzszych standardow... :)
    ale ok EOT

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 35. Data: 2005-04-18 09:19:40
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > info, ze znajomy, znajomego i pojdzie cena w gore. A jka sie raz uda-
    > to pozniej bedzie to juz normalna praktyka - i w tedy zgadnij co
    Chodzi Ci o to, że takie trollowanie to jest w istocie czarny PR
    konkurencji.

    > Ta lista ma to do siebie, ze jeszcze mozna tutaj rzeczowo
    > podyskutowac, dowiedziec sie ciekawych rzeczy (pewnie bym nie
    > otworzyl wyciagu z VW Banku...).
    Jak byś nie otworzył, to tylko Twoje zaniedbanie :-P.

    > Dlatego moim zdaniem warto dbac o to co sie tu pojawia.
    Ale straszyć prokuratorem za wypowiedź, co do której sam jej autor
    zastrzega się, że jest nieoficjalna to jak dla mnie jestkompletna
    paranoja. A co zrobić, jak ktoś straszy w necie zwidami Nostradamusa czy
    inną przepowiednią Oriona? To chyba tym bardziej podpada pod paragraf -
    przecież panika związana z bliskim końcem świata jest potencjalnie dużo
    groźniejsze niż zamknięcie kilku kont w mBanku??? :-P:-P:-P

    Przemek

  • 36. Data: 2005-04-18 09:27:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:
    > Ale straszyć prokuratorem za wypowiedź, co do której sam jej autor
    > zastrzega się, że jest nieoficjalna to jak dla mnie jestkompletna
    > paranoja. A co zrobić, jak ktoś straszy w necie

    Ale ja nie straszylem! :)
    Ja tylko uwazam, ze powinni sprawdzic, czy to wlasnie nie jest dzialanie
    konkurencji... i juz :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 37. Data: 2005-04-18 09:38:50
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Dobrze. A co powiesz na swiadome dzialania

    Musialbys to udowodnic :)

    > Mnie to sie uklada w ciag zdarzen - dokladnie taki sam. 4 raz (jesli nie
    > wiecej) pojawia sie info, ze znajomy, znajomego i pojdzie cena w gore.

    Boszzze... takie rzeczy dzieja sie wszedzie, kazdego dnia...
    Zobacz po sasiedzku na pl.biznes.wgpw :))

    > A jka sie raz uda- to pozniej bedzie to juz normalna praktyka - i w tedy
    > zgadnij co prawda, a co celowo puszczana plotka.

    Kazda solidna firma (a juz bank tym bardziej)
    - ponosi takie oto ryzyko biznesowe: czesc klientow bedzie niezadowolona a
    konkurencja bedzie nas kopac po kostkach.
    - ma przygotowana strategie nie tylko antykryzysowa ale i "antyplotkowa" :)
    - dziala tak, tak buduje swoj wizerunek calymi latami zeby jej klienci byli
    na plotki odporni :)

    > Dlatego moim zdaniem warto dbac o to co sie tu pojawia.

    No ale bez straszenia ze "jak tak informacja nie bedzie prawdziwa to
    dojdziemy po IP do klebka" bo to juz jest jakas groteska.

    --
    Franz

  • 38. Data: 2005-04-18 09:39:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Franz <f...@T...fiut.org> wrote:
    > Musialbys to udowodnic :)

    Po to wlasnie sprawdzenie IP z poprzednimi przypadkami :)

    > Boszzze... takie rzeczy dzieja sie wszedzie, kazdego dnia...
    > Zobacz po sasiedzku na pl.biznes.wgpw :))

    No i wlasnie dlatego tak tu gardluje :) Akurat mam mozliwosc
    sprawdzenia, wiec dementuje.
    Tak jak i inne, ktore moge...

> [...]
    > "antyplotkowa" :)
    > - dziala tak, tak buduje swoj wizerunek calymi latami zeby jej

    He, he - po wprowadzeniu 50 groszy, chyba ten ostatni punkt bedzie
    trudny do spelnienia ;)

    > No ale bez straszenia ze "jak tak informacja nie bedzie prawdziwa to
    > dojdziemy po IP do klebka" bo to juz jest jakas groteska.

    W pojedynczym przypadku - owszem. W zorganizowanej akcji - nie.
    Wybacz ale mam po prostu "zawodowe" skrzywienie ;) Nawet sam ukladam
    podobne plany (jak rowniez zagarniecia kasy z kilku bankow, wiec gdyby
    co, mam nadzieje, ze ktos mi paczki do kicia bedzie wysylal z prasa, co
    sie na zewnatrz dzieje... :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 39. Data: 2005-04-18 09:42:15
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d3vsk4$pqf$...@n...onet.pl, Życzliwy <n...@k...pl>
    wrote:
    > Sugerujesz że stoi za mną "Grupa Trzymająca Banki" ?, nie ma to jak
    > spiskowe teorie .
    >
    > Oświadczam że żadna grupa za mną nie stoi , ale dla osób szukających
    > spisków to pewnie i tak nie wystarczy :]

    Ta.. jasne... za Rywinem też nikt nie stał...
    Ci lepiej zorientowani i oczytani dobrze wiedzą, że zarówno
    za Rywinem jak i za Tobą stoją Illuminati...

    ;)
    Miroo

  • 40. Data: 2005-04-18 09:42:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Franz <f...@T...fiut.org> wrote:
    > Kto powinien??? Milicja?? Inspekcja robotniczo-chlopska??

    Bank. A co zrobi? Na przyklad zakutalizuje polityke przeciwdzialania
    takim wypadkom, ktore osobiscie uwazam za niebezpieczne.
    Ze wzgledu na to, ze grono czytajacych grupe jest znaaaaacznie wieksze
    od tych, ktorzy sie tu tylko wypowiadaja...

    Zadbaj o swoje pieniądze!