  • 1. Data: 2002-03-16 09:36:15
    Temat: Jak zdobuć vise classic
    Od: "Tomek" <p...@h...pl>

    Czy ktoś mi moze pomoc w tej sprawie? Nie potrzebuje duzego limitu (może być
    100zl :-))
    Obecnie nie pracuje (mam wspolne konto z zona w PKO SA od kilku lat). Czy
    jest jakis bank który moze mi wydac taką karte. Jesli nie tą, to moze jakas
    inna bule była to kredytowa?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-03-16 10:35:55
    Temat: Re: Jak zdobuć vise classic
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Obecnie nie pracuje (mam wspolne konto z zona w PKO SA od kilku lat). Czy
    > jest jakis bank który moze mi wydac taką karte. Jesli nie tą, to moze
    jakas
    > inna bule była to kredytowa?

    Chyba mylisz pare rzecz - Kredytowej to Ci nigdzie nie dadza jak nie
    pracujesz - zapomnij.
    Moze chodzi ci o embosowa, wypukla? W Pekao SA swoim dostaniesz taka bez
    problemu - naweet chargowa - wiec bedzie prwie kredytowa :)

  • 3. Data: 2002-03-16 11:59:40
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Obecnie nie pracuje (mam wspolne konto z zona w PKO SA od kilku lat). Czy
    > jest jakis bank który moze mi wydac taką karte. Jesli nie tą, to moze

    czesc -- moze napisz do czego potrzebujesz karty - wtedy latwiej bedzie
    poradzic jaka karte i w jakim banku wybrac
    bartek

  • 4. Data: 2002-03-16 13:08:20
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Moze chodzi ci o embosowa, wypukla? W Pekao SA swoim dostaniesz taka bez
    > problemu - naweet chargowa - wiec bedzie prwie kredytowa :)

    Skąd wiesz, że on ma konto w pekao ?
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-03-16 13:17:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Skąd wiesz, że on ma konto w pekao ?

    Bo jak nie wie jak sie pisze Pekao SA a mialby w BP to napisalby PKO BP

  • 6. Data: 2002-03-16 13:59:29
    Od: "Tomek" <p...@h...pl>

    Użytkownik "bartek"

> [...]
    >
    > czesc -- moze napisz do czego potrzebujesz karty - wtedy latwiej bedzie
    > poradzic jaka karte i w jakim banku wybrac

    Wyjeżdzam (chce wyjechać) do USA i potrzebuje taką karte. I chodzi mi o
    karte kredytową, to nie pomyłka. Wypukłe mam ze cztery. Mam wspólne konto z
    zoną w Pekao SA. Pieniadze tam wpływają regularnie około 1200-1250
    miesiaczenie.
    Tomek

  • 7. Data: 2002-03-16 14:13:46
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > karte kredytową, to nie pomyłka. Wypukłe mam ze cztery. Mam wspólne konto z
    > zoną w Pekao SA. Pieniadze tam wpływają regularnie około 1200-1250

    to dobrze że chcesz. bo ja też chce tam wyjechać:)
    pekao qualiflyer - kredytowa na żone a dla ciebie dodatkowa i po sprawie

  • 8. Data: 2002-03-16 14:18:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > karte kredytową, to nie pomyłka. Wypukłe mam ze cztery. Mam wspólne konto
    > zoną w Pekao SA. Pieniadze tam wpływają regularnie około 1200-1250

    hmmm marne szanse. Moze Lukas, moze WBK - ale to na zone bedzie a ty
    bedziesz mial dodatkowa..

  • 9. Data: 2002-03-16 15:43:41
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Bo jak nie wie jak sie pisze Pekao SA a mialby w BP to napisalby PKO BP

    Aha...

    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-03-16 16:43:06
    Od: "Tomek" <p...@h...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>

    > hmmm marne szanse. Moze Lukas, moze WBK - ale to na zone bedzie a ty
    > bedziesz mial dodatkowa..

    Nie sobie bedzie dodatkowa. A czy na tej dodatkowej bedzie moje imie czy
    żony? Bo np. teraz jak główna osoba w Pekao SA jest moja żona a na karcie
    jest moje imie. Więc jak to jest w tym przypadku? Pomóżcie prosze bo mnie
    czas bardzo nagli

    Tomek