  • 1. Data: 2004-03-17 20:10:14
    Temat: Re: Jak szybko zarobic 80 tys zlotych na naiwnych...
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    > 15. Mamy 80 tys zlotych za 'udana' akcje
    > 16. Czym predzej bierzemy kase do worka i bye, bye za wielka wode....

    masz na myśli Morze Śródziemne?
    (bo jeżeli chodziło ci o Atlantyk, to pewnie zwiodły cię informacje o
    niskim kursie dolara, nie jest on jeszcze na tyle niski, żeby ten worek
    złotówek wystarczył na jakieś specjalnie długie i wystawne życie tamże)

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 2. Data: 2004-03-17 20:36:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik David Sownicki napisał:

    > To napisz mi czy np. w USA w ciagu tygodnia jestes w stanie siedzac w domu,
    > pijac piwo i patrzac w TV zarobic ponad 20 tys dolarow?

    Problem jest inny. Co zrobisz za wielka woda jak Ci sie juz skonczy
    kasa. 20k bakow to wcale nie tak duzo.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-03-17 20:54:13
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    > To napisz mi czy np. w USA w ciagu tygodnia jestes w stanie siedzac w domu,
    > pijac piwo i patrzac w TV zarobic ponad 20 tys dolarow?

    a czego brakuje w USA? aukcji internetowych, banków, piwa czy TV?

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 4. Data: 2004-03-17 21:10:13
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 17 Mar 2004 21:54:13 +0100, bromden
    <b...@g...pl.geen.spam> wrote:

    >a czego brakuje w USA? aukcji internetowych, banków, piwa czy TV?

    Wymiaru sprawiedliwosci działającego jak nasz ... ;((

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 5. Data: 2004-03-17 22:58:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "David Sownicki" <d...@v...net> writes:

    > A co zrobisz nie majac ani dolara? Chyba lepiej miec 20 tys niz nic...Jak
    > ktos w Polsce nie ma nic i chce wyjechac to chyba prosciej ma z 20 tys niz z
    > niczym...

    Zalezy dokad chce wyjechac. I czy dane panstwo ma z Polska umowe
    o ekstradycji, lub dokona jej bez wczesniejszej umowy.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2004-03-18 03:22:01
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@v...net news:U536c.6573$_4.336@www.newsranger.com

    > Brakuje takich naiwnych jak w Polsce...

    Idioci z USA wydaja miliardy (doslownie !) dolarow (USD !) rocznie (!) na
    utrzymianie zlodzieji z ningerii, tzw. przekret nigeryjski czyli spam 141
    http://www.raf256.com/spam/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )