  • 1. Data: 2009-03-12 17:01:19
    Temat: Jak sądzicie czy Multibank znowu nie obniży oprocentowania kredytów hipotecznych w CHF pomimo spadku LIBORu ?
    Od: SID <s...@o...pl>

    Jak sądzicie czy Multibank znowu nie obniży oprocentowania kredytów
    hipotecznych w CHF dla klientów z kredytami o stopie ustalanej przez
    zarząd pomimo spadku LIBORu ?

    Od kilku miesięcy Multibank nas ma w d....

    Więc likwiduję u nich konto i rachunek firmowy oraz wszystkie lokaty
    przenoszę do polskiego banku.

    SID

  • 2. Data: 2009-03-12 17:03:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "SID" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Od kilku miesięcy Multibank nas ma w d....
    >
    > Więc likwiduję u nich konto i rachunek firmowy oraz wszystkie lokaty

    obniży tylko i wyłącznie wtedy kiedy konkurencja umożliwi jakieś "normalne"
    refinansowanie...
    w tej chwili szanse na to są małe...
    Oczywiście mogą przegrać w sądzie, ale to i tak niewiele zmieni, ten pozew
    to taka medialna "ściema".

    george

  • 3. Data: 2009-03-12 17:15:04
    Od: SID <s...@o...pl>

    george pisze:
> [...]
    > w tej chwili szanse na to są małe...
    > Oczywiście mogą przegrać w sądzie, ale to i tak niewiele zmieni, ten pozew

    Niestety zapewne tak.
    Dlatego wysłałem do nich pisemko do wiadomości UOKiK.

    Ewidentnie wykorzystują przecież pozycję dominującą co jest zakazane.

    SID

  • 4. Data: 2009-03-12 17:19:41
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "SID" <s...@o...pl> wrote in message

    > Niestety zapewne tak.
    > Dlatego wysłałem do nich pisemko do wiadomości UOKiK.
    >
    > Ewidentnie wykorzystują przecież pozycję dominującą co jest zakazane.
    >
    > SID

    błędny argument, absolutnie nie mają pozycji dominującej.
    Można sie ewentualnie powołać na zakazaną klauzule umowy... co jednak nie
    zadziala wstecz a oznacza koniecznosc refinansowania a aktualne warunki
    rynkowe nie pozwolą osiągnac lepszych warunków niż te oferowane pewnie przez
    te "dziwne" umowy.

    george

  • 5. Data: 2009-03-12 17:39:15
    Od: SID <s...@o...pl>

    george pisze:
> [...]
    > rynkowe nie pozwolą osiągnac lepszych warunków niż te oferowane pewnie przez

    Mają pozycję dominującą - tak określił to radca prawny który sprawdzał
    umowę. Stwierdził krótko, że umowa aż roi się od klauzul abuzywnych.

    SID

  • 6. Data: 2009-03-12 17:47:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "SID" <s...@o...pl> wrote in message

    > Mają pozycję dominującą - tak określił to radca prawny który sprawdzał
    > umowę. Stwierdził krótko, że umowa aż roi się od klauzul abuzywnych.

    dominującą wobec kogo ? klienta .. może
    dominującą na rynku ... raczej nie.
    anyway... zakończy sie koniecznościa refinansowania...co nie wróży
    najlepiej...

    george

  • 7. Data: 2009-03-12 19:07:26
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Nie darzę Multi i mbanku szczególną sympatią, ale czy nie wywiązują się z
    umowy? Jeżeli nie, to trzeba oczywiście dochodzić swoich praw, jeżeli jednak
    tak - to wypada jedynie grzecznie poszukać innego banku. I tyle. Wnioski z
    treści umowy trzeba było wyciągnąć przed jej podpisaniem.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-03-12 19:11:53
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    a pozycji dominującej to oni raczej ani nie mieli, ani swoim działaniem nie
    osiągną, już ja im w tym na swój sposób i w swojej skali pomogę ;-) Bo nie
    jestem zadowolony z ich oferty i ani nie zamierzam od nich pożyczać
    pieniędzy, ani deponować.

  • 9. Data: 2009-03-12 19:34:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 12 Mar 2009 18:01:19 +0100
    SID <s...@o...pl> wrote:

    > Więc likwiduję u nich konto i rachunek firmowy oraz wszystkie lokaty
    > przenoszę do polskiego banku.

    A do którego?

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-03-13 00:20:18
    Od: d...@g...com

    On 12 Mar, 18:01, SID <s...@o...pl> wrote:

    > Więc likwiduję u nich konto i rachunek firmowy oraz wszystkie lokaty
    > przenoszę do polskiego banku.

    Hehehe, a który to bank taki polski jeszcze jest? ;)

    --
    http://certyfikacja-energetyczna.pl - Świadectwa Energetyczne
    http://instalacje-gazowe-do-aut.pl - Wszystko o LPG!