  • Data: 2004-01-04 20:50:55
    Temat: Re: Jak przelac..
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak przelac do pko bp kase, zeby zdolnosc kredytowa wlasciciela konta sie
    > zwiekszyla. Tzn. jak mam regularnie przelewac pieniadze.
    Jeśli masz na myśli zdolność na podstawie wpływów,
    to MZ (popartym doświadczeniem) obecnie nie ma znaczenia jak,
    ważne że wpływy będą i bedą w miarę systematyczne.
    Np. DSD (dopuszczalne saldo debetowe) liczy automat,
    (na przełomie każdego miesiąca)
    na podstawie śr. wpływów z poprzednich 3 m-cy
    i nie ma znaczenia z jakim tytułem one spłynęły.
    Kiedyś (>2lata temu) przelewy własne były traktowane
    jako wpływy 'wybrakowane' i np. nie powodowały automatycznego odnowienia
    kredytu odnawialnego, ale po 'ludzkiej interwencji' też wystarczały.
    Przypuszczam, że wtedy przelewy były księgowane ręcznie
    i wtedy już w samym PKO był im przypisywany atrybut 'pobory'

    > Zlecenie stale chyba tego nie zalatwia. W mbank mozna wybrac rodzaj przelewu,
    > np. wyplata, ale nie wiem czy to ma sluzyc tylko mojej wygodzie, czy tez kasa
    > idzie z jakims oznaczeniem...

    NIMW, protokół elixiru nie przewiduje takiego 'extra oznakowania' przelewu

    > Wojtek
    St.