  • Data: 2004-02-20 21:02:01
    Temat: Re: Jak najlepiej zainwestowac 1000zl?
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0vfns$8pd$1@news.onet.pl...

    > Zwłaszcza inwestycja w piwo zwraca się bardzo szybko :)

    Inwestycja w piwo jest jednym ze sposobow bezprowizyjnego uzyskania gotowki
    z karty kredytowej. Kupujesz piwo butelkowe za 1000 zl. Piwo wypijasz,
    butelki oddajesz w skupie i masz ze 200 zl w gotowce. Bez prowizji ! Bez
    czerdzbekow !

    Pozdrawiam, Grzegorz (szczesliwy-posiadacz-karty-kredytowej-z-zebra)