    From: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak najlepiej inwestowac dodatkowa kase?
    Date: Tue, 28 May 2002 20:19:44 +0200

    Zaba wrote:
    > Witam
    > Mam takie pytanie:
    > co najlepiej Waszym zdaniem robic z pewnymi dodatkowymi wplywami
    > rzedu 200 - 400 zl miesiecznie.
    >
    > Zrobilem sobie symulacje jak by to wygladalo np. przy wplacie do
    > banku (MBank) i przy procencie
    > skladanym po np 10latach wyglada to nawet niezle (tylko te
    > belkowe-chamstwo).

    Możesz spróbować z funduszami powierniczymi - ale pamiętaj, że tu i
    zyski i ryzyko są większe. Mnie spodobał się http://www.gtfi.pl/ i
    właśnie mam ochotę zaryzykować (więc nie licz na jakieś informacje ode
    mnie) - jadno jest dobre. Możesz wpłacać miesięcznie od 250 zł z tym że
    w ciągu roku musi być to co najmniej 2500 zł (jak sprawdzałem to
    wcześniej trzeba było jakieś astronomiczne kwoty)

    Oprocentowanie: 17+ % (więcej ma np. UniKorona, ale ona nie ma
    możliwości zarządzania przez internet - co dla mnie jest ważne).

    Towarzystwo ma całkowicie polski kapitał, co może być zaletą dla
    niektórych (dla mnie jest).

    Belkowe pobierane jest tylko przy wypłacie pieniędzy (czyli np. po
    roku), co jest fajną sprawą - tak jest we wszystkich funduszach.

    Jak chcesz więcej informacji to polecam:
    http://www.elfin.pl (zachęcają do otwarcia w UniInvestment - to ci od
    UniKorona)
    http://www.expander.pl (zachęcają do otwarcia w GFTI)
    http://www.portfel.pl

    > Zalozenia sa takie:
    > - wplaty przez kilkanascie lat (niekoniecznie miesieczne - roznie, raz miesiecznie,
    raz 2x/miesiac)
    > - jak najmniej mojej ingerencji i dodatkowych wizyt - ja tylko wpacam rozne kwoty i
    mam widziec
    > stan konta
    > - oczywiscie chodzi o to by jak najwiecej zarobic

    Jak ulał pasuje do jakiegoś funduszu.

    Remik.

    PS. Mam nadzieję, że nikt nie potraktuje tego jako reklamy - nie mam
    zamiaru reklamować czegoś, czego jeszcze nie sprawdziłem. Jednynie
    informuję że coś takiego jest.