  • 1. Data: 2002-04-05 07:21:36
    Temat: Jak belkuje Inteligo ?
    Od: "Pawel P" <p...@p...onet.pl>

    Czy Inteligo potrąca podatek od % w sposób jawny czy niejawny ?
    Nie moge znalezc nigdzie info za zeszly miesiac (ani wyciag, ani historia
    rach przez www).

    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2002-04-05 08:49:54
    Temat: Re: Jak belkuje Inteligo ?
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Użytkownik "Pawel P" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy Inteligo potrąca podatek od % w sposób jawny czy niejawny ?

    Niejawny (na wyciągu i w histori rachunku nie ma operacji pobrania podatku).
    Dopisują odsetki w wysokości 80%.
    Robert

  • 3. Data: 2002-04-05 09:40:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "RURB"

    > Niejawny (na wyciągu i w histori rachunku nie ma operacji pobrania
    podatku).
    > Dopisują odsetki w wysokości 80%.

    na dodatek nigdzie nie podaja jakie byly odsetki przed potraceniem i ile
    potracono
    (tak np robi BPH w komentarzu do odsetek)
    W inteligo mialem rozliczenie 4 wieczor i sledzilem pole odsetek:
    2 IV - odsetki 5,34
    3 IV - odsetki 5,53
    4 IV - odsetki 5,72
    obliczylem sobie ze po 4 IV bedzie odsetek 5,91, pobiora podatek 1,18
    i zaksieguja 4,73 i tak sie stalo.
    Prawdziwe odsetki sa na SMS - tam jest kwota 5,91, natomiast na www
    nie po niej sladu. Dzis pole odsetek jest juz wyzerowane
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-08 11:11:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    05 Apr 02 10:49, RURB pisal do All:

    R> Niejawny (na wyciągu i w histori rachunku nie ma operacji pobrania
    R> podatku). Dopisują odsetki w wysokości 80%. Robert

    Nie. Pobierają 20% podatku od odstek. To nie to samo, - (ze względu na
    zaokrąglenia).
    Formułę (do excela) podałem niedawno na grupie.
    MSGID: 3c99b98d

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 5. Data: 2002-04-10 22:59:09
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> napisał w

    > Nie. Pobierają 20% podatku od odstek. To nie to samo, - (ze względu na
    > zaokrąglenia).

    formula nie ma tu nic to rzeczy - !
    faktem jest, ze pobieraja odsetki w sposob tajny - a wiec nie jasny !
    Jakos inne banki nie boja sie wyjasniac zarowno w historii rachunku jak i na
    stronach www - jaka kwota podatku jest pobierana - no ale oczywiscie nie
    dotyczy to sprawnych inaczej

  • 6. Data: 2002-04-12 06:39:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "krab"

    > formula nie ma tu nic to rzeczy - !
    > faktem jest, ze pobieraja odsetki w sposob tajny - a wiec nie jasny !

    SMS z odsetkami przychodzi z prawdziwa kwota odsetek i podatkiem
    a w historii sa tylko odsetki netto - mogliby przynajmniej tak jak np BPH
    podawac
    pelne odsetki i podatek w komentarzu do ksiegowania normalnych odsetek
    *** blad ***