  • Data: 2003-02-17 20:06:05
    Temat: Re: Internetowy adres Kredyt Banku?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja wiem?
    > Do tej pory bylo z czego spadac - a teraz? Ciecia stop sa minimalne,
    > rzedu 0,25% wiec... twoja teoria raczej tutaj sie nie sprawdzi...
    > ludżmi, którzy

    > Ale kto twierdzi, ze jest lepsze?
    > Wazne, czy jest konkurencyjne - i jak narazie bylo...
    > Oczywisacie nie mozna dumac - co bedzie pozniej, ale..

    > No zaraz stary. Nie badz demagogiem.
    > JEsli przykladowo w KB jest Wibor3M + 1,5% - to wlasnie na tej marzy
    > 1,5 taki bank moze sobie operowac i dac zamias 1,5% 1% - nie widzisz
    > tego?
> [...]
    Widzę. Jednak 1,5% lub 1% (dla wkładu powyżej 40%) to nie jest już tak dużo. Z
    drugiej jednak strony dla klienta byłoby lepiej, gdyby formuła zamiast
    sumacyjnej była ilorazowa np. 1,15*WIBOR3M - jak WIBOR spada. (Ja ciągle
    uważam, że spadki będą następować; zrób sobie w money.pl wykres WIBOR3M w roku
    2003, lub 2002-2003.) Nie znam banku, który dla kredytów stosuje taką formułę;
    dla depozytów stosują. Ale konkurencja to wymusi. Tensor1.
    PS Jest jeszcze jeden problem. Jaka może być minimalna marża powyżej WIBOR3M.
    Jak sądzisz? Ja uważam, że nie niżej niz 0,5%; wszyscy oni muszą przecież mieć
    zysk.