    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Date: Wed, 19 Mar 2003 12:32:31 +0100

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:

    > Inteligo zawsze bylo platne. Niby 'nie funduj marmurow bankom', ale
    > nie dosc ze siedziba zamarmurowana to jeszcze teraz pkobp ich kupilo ;-)

    Reklamy jakie sa kazdy widzi. Niektorzy sie nimi kieruja, inni nie. Jak
    zakladalem konto wirtualne mialem do wyboru Inteligo i Mbank. Wybralem
    inteligo, bo mieli karte, ktora mozna placic w Inecie.

    > Wydawalo mi sie ze mamy okres kiedy nastepuje __konkurencja__ i jesli
    > ktos oferuje mi pewne uslugi za darmo to dlaczego to ma byc w
    > jakikolwiek sposob nienormalne?

    To jest normalne. Ale to ze cos jest za darmo nie jest wystarczjacym
    powodem zeby z tego korzystac. Zawsze trzeba wziac pod uwage co sie z
    tego bedzie mialo. Przelew za darmo, ok, ale musze placic 4,5 za wyplate
    z bankomatu, bo w okolicy nie mam darmowego. Chodzi mi o to, by
    dokonywac swiadomych wyborow, a nie dlatego ze cos jest za darmo lub nie.

    > Sadze ze zarabia wystarczajaco. Zreszta - skalkulowal to sobie - konto
    > w rb kosztuje 10zl miesiecznie.

    To jest przychod. Sa jeszcze koszty obslugi Ciebie jako klienta. Ile
    bank na tobie zarabia?

    > Zartujesz z ta obsluga - przeciez to tylko interfejs, nie nazywaj tego
    > obsluga konta, prosze ;-)

    Dla mnie to obsluga. Ja obsluguje moje konto za pomoca interfejsow (www,
    telefon, oddzial, cokolwiek) wystawianych przez bank. A co jest w srodku
    mnie wali.

    > Pogorszenie?
    > Wiesz na co np. byly przeznaczane pieniadze ktore placisz inteligo? Na
    > generowanie spamerow 'kliknijnalinktozarobisz50zl'. Na rozdawanie tej
    > kasy ludziom, ktorzy sie potem denerwowali ze nie dajemy im
    > __zarabiac__ na chleb!

    Wybacz, cos piszesz bez sensu. Kazdy bank sie reklamuje, bo inaczej
    dzisiaj sie nie da. Jeden bank lepiej, innych gorzej. Normalka. A to
    komu bank daje zarobione pieniadze mnie wali.

    > Swoja droga nie rozumiem w czym gorszy jest przelew z multi - w koncu
    > tak stwierdziles.

    Nigdzie tego nie stwierdzilem. Nie znam multi i nic mi do niego.

    > Nie, nie znam. Poza faktem ze kazdy tam kiedys wyladuje.

    No widzisz.

    Bartol