  • Data: 2004-06-12 19:19:58
    Temat: Re: Inteligo - wplata z USA
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    TH wrote:
    > Mozliwe ze temat byl juz omawiany, ale bede wdzieczny za udzielenie
    > odpowiedzi (jestem nowy na tej grupie).
    > W jaki sposob ktos z USA moze wplacic pieniadze (wplata, przelewem,
    > dowolne...) na moje konto w Inteligo ?

    W USA nazywa się to international wire transfer.

    > Jakie dane musze podac aby taki przelew mogl zrealizowac ? (wiem ze jakis
    > kod SWIFT, no napewno nazwe banku i numer konta itp.) - ale jakie sa nazwy
    > tych danych po angielsku ? (bylbym wdzieczny za link lub za info odnosnie
    > angielskich nazw wszystkich pol wymaganych do dokonania przelewu z USA).

    potrzebny:
    kod swift banku (swift) - poda ci go konsultant
    nazwa banku (bank name) - poda ci go konsultant
    adres banku (bank address) - nie jest potrzebny, ale mogą chcieć -
    poda ci go konsultant

    twoje imie i nazwisko (beneficiary)
    twój adres (beneficiary address) - nie jest potrzebny, ale mogą chcieć
    twój numer konta (account number) - możesz podać z literkami PL na
    początku a potem wszystkie cyferki. Ze spacjami, czy bez nie ma znaczenia.

    wsio

    Oprócz tego, że zleceniodawca za to zapłaci (może być różnie 30 USD np),
    to po drodze jeszcze jakiś bank uszczknie sobie z tego jakieś 10-15
    dolarów za pośrednictwo (do inteligo nie robiłem przelewów, ale zapewne
    tak będzie).
    Reszta, która dojdzie na twoje konto zostanie przez bank przeliczona na
    złotówki po kursie banku i zaksięgowana na twoim koncie po zwinięciu
    11.50 dla siebie.
    Całość jakoś do 3 dni powinna trwać.