  • 1. Data: 2003-10-14 15:25:05
    Temat: Inteligo - taka mala zmiana
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przegladajac strone Inteligo w poszukiwaniu informacji (ech ta moja pisanina
    ;) zauwazylem pewna ciekawa rzecz, na ktora chyba nikt nie zwrocil uwagi.
    Na nowej stronie brak jest jakichkolwiek informacji o Inteligo Financial
    Services. Jesli kiedys PKO BP byl w "Parnerach" to teraz informacja o nim
    jest w "O banku" (a przeciez inteligo to nie bank ;) tylko konto prowadzone
    przez PKO BP).
    Moze to oznaczac ciche zmiany i likwidacje IFS, a jednoczesnie powstanie
    nowego dzialu/wydzialu w Warszawie czy jak to nazwiemy (podobnie jak z ePKO
    w Bydgoszczy). Co dalej? Patrzac na odejscie prezesa IFS do Millennium - i
    zaraz potem wprowadzeniu kilku istotnych zmian (np debetu) mozna sie
    spodziewac, ze taka zmiana zaowocuje dalszymi nowosciami produktowymi :)
    No ciekawie, a co Wy o tym myslicie?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-10-14 15:52:24
    Temat: Re: Inteligo - taka mala zmiana
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > (...) Co dalej? Patrzac na odejscie prezesa IFS do Millennium - i
    > zaraz potem wprowadzeniu kilku istotnych zmian (np debetu) mozna sie
    > spodziewac, ze taka zmiana zaowocuje dalszymi nowosciami produktowymi :)

    sam napisales ze inteligo to konto PKOBPSA (nazwa produktu) wiec moze IFS do
    nieczego nie jest juz potrzebny?
    A co do produktów to zastanawiam sie dlaczego nie oferuja takich produktów
    jak reszta banku - nawet takiego prostego produktu jak lokata z premia
    odsetkową (powiększenie kwoty odsetek o 25% to ominiecie podatku belkowego),
    nie wspominając o calej gamie kart dostepnych jedynie do superkonta
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-10-14 16:05:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
> [...]
    > ominiecie podatku belkowego), nie wspominając o calej gamie kart
    > dostepnych jedynie do superkonta *** blad ***

    Moze wlasnie dlatego ;)
    Przypomina mi sie "wymiana" zdan na lamach Pulsu Biznesu. Widac, ze PKO BP
    chce spacyfkowac IFS i samemu miec wiekszy wplyw na dzialania?!? (ja tak to
    odbieram, bo nie wiem dokladnie jak to sie ma).
    A wlasnie - ktos kiedys wspominal o nowym TOiPie - nic sie jednak nie
    zmienilo :(

  • 4. Data: 2003-10-14 16:12:05
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    > A wlasnie - ktos kiedys wspominal o nowym TOiPie - nic sie jednak nie
    > zmienilo :(
    O ile sobie przypominam to znikły opłaty za przelewy na rachunki PKO BP.
    Te poza Inteligo oczywiście.

  • 5. Data: 2003-10-14 16:13:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    oporek2 wrote:
    > O ile sobie przypominam to znikły opłaty za przelewy na rachunki PKO
    > BP. Te poza Inteligo oczywiście.

    No tak, ale co to za zmiana? ;)

  • 6. Data: 2003-10-15 09:18:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > No tak, ale co to za zmiana? ;)

    duza - swiadczy to zrastaniu sie produktu "inteligo" z bankiem
    uzytkownicy mBanku tez by sie lepiej czuli gdyby BRE tak zrobil - dalej bys
    twierdzil ze to żadna zmiana ;-)))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-10-15 09:27:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > duza - swiadczy to zrastaniu sie produktu "inteligo" z bankiem
    > uzytkownicy mBanku tez by sie lepiej czuli gdyby BRE tak zrobil -
    > dalej bys twierdzil ze to żadna zmiana ;-)))

    Bo ja sie napalilem na tansze przelewy ;)

  • 8. Data: 2003-10-15 09:52:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Bo ja sie napalilem na tansze przelewy ;)

    ale tansze przelewy masz w pl@net wiec po ci mBank?
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-10-15 11:31:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > ale tansze przelewy masz w pl@net wiec po ci mBank?

    Pytanie po co mi Fortis bez VC? ;) Wole VWd za 1,5 zl.
    Wlasnie przymierzam sie do pokasowania troche konto, ale jakos mi to opornie
    idzie ;)