  • Data: 2004-03-17 11:13:52
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Super jestes dowcipny... ha ha ha.

    To Ty jesteś dowcipny inaczej ;-) pisząc o wypowiadaniu umowy ROR.

    > 1) Karta jesli bank jej nie wyrabia kosztuje. Np 25 centow na rok. Koszty
    > wydania, koszty przeslania, obslugi itp.

    Wiesz, gdzie klient to ma ;-) ?

    > Jesli co tydzien zamawiasz jedna karte i jej poznije _nie uzywasz_ tylko
    np
    > blokujesz (bo cos mi sie nie chce wierzyc, ze ma wszystkie x kart
    > aktywnych), to sa to realne koszty dla banku. Niby dlaczego mBank
    wprowadzil
    > oplaty za karty do eMaxa?

    To niech sobie Inteligo podwyższa opłaty, jak im się nie kalkuluje.

    > Wiec pomysl w ten spopsob, zamiast jakies glupie porownania przesylac.
    > W tym przypadku nie chodzi to, ze korzysta 100 razy dziennie z tej samej
    > karty, tylko, ze co tydzien uzywa innej karty do jednej, jedynej
    transkacji.

    Jak chce, to może sobie zamawiać codziennie 3 nowe karty i w ogóle ich nie
    użyć. Przeciez płaci za nie cenę, jaką chce bank.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn