  • Data: 2004-03-17 11:08:21
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <m...@c...pl> wrote:
    > Toz to szkody dla operatora GSM niesamowite!
    > Rozumujesz troche jak PKP. Tam jest taka zasada ze im mniej klienci
    > kupuja uslug tym lepiej.

    Super jestes dowcipny... ha ha ha.
    1) Karta jesli bank jej nie wyrabia kosztuje. Np 25 centow na rok. Koszty
    wydania, koszty przeslania, obslugi itp.
    Jesli co tydzien zamawiasz jedna karte i jej poznije _nie uzywasz_ tylko np
    blokujesz (bo cos mi sie nie chce wierzyc, ze ma wszystkie x kart
    aktywnych), to sa to realne koszty dla banku. Niby dlaczego mBank wprowadzil
    oplaty za karty do eMaxa?
    Wiec pomysl w ten spopsob, zamiast jakies glupie porownania przesylac.
    W tym przypadku nie chodzi to, ze korzysta 100 razy dziennie z tej samej
    karty, tylko, ze co tydzien uzywa innej karty do jednej, jedynej transkacji.