eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowy › Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl
    !news.elsat.net.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Date: Tue, 29 Mar 2005 14:12:50 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 63
    Message-ID: <d2bgo1$egq$1@news.elsat.net.pl>
    References: <d2baan$m78$1@news.dialog.net.pl> <d2bd1k$e52$1@news.elsat.net.pl>
    <d2be7d$p7v$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1112098370 14874 217.173.163.135 (29 Mar 2005 12:12:50
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Mar 2005 12:12:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d2be7d$p7v$1@news.dialog.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0512-2, 2005-03-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:341908
    [ ukryj nagłówki ]

    Szymon napisał(a):

    >>Owszem, ale gdzie jest napisane, że blokuje pierwszego dnia okresu
    >>wypowiedzenia? :-)
    >
    > OK, zatem liczę, że jednak zablokują.

    Np. ostatniego dnia okresu wypowiedzenia. Albo na minutę przed
    zamknięciem rachunku. Czyli _W_ okresie wypowiedzenia.

    >>No i słusznie. Co bank ma obchodzić co z listem robi poczta.
    >
    > Poczta ściśle określa czas dostarczenia przesyłki.

    Nie określa. A nawet jeśli, to nadawcy. Bankowi nic do tego. Liczenie wg
    daty otrzymania wypowiedzenia jest uczciwe i całkowicie normalne.

    > Wystarczyłoby podać okres
    > wypowiedzenia 37 dni od nadania priorytetu lub 44 dni ekonomicznego. Tu
    > raczej jest problem z reakcją banku, a nie poczty.

    Bez sensu.

    >>Sprawdzić: zadzwonić i spytać
    >
    > Niestety tak się nie da wypowiedzieć umowy.

    A kto mówił, że się da? Przecież pytałeś o to, jak się SPYTAĆ czy
    wypowiedzenie dotarło. To odpowiadam - przez telefon.

    > Tylko polecony. Nie mam
    > możliwości nagrania rozmowy telefonicznej, więc potem nie będę mógł się
    > powołać na info z ich linii.

    Ale po co na cokolwiek gdziekolwiek chcesz się powoływać?

    Naprawdę nie rozumiem w czym widzisz problem.

    >>Co znaczy "nic nie załatwię oprócz wysokich kosztów"?
    >
    > Wystarczy, że porównam 6% w lukasie do 2% w Inteligo i już wiadomo dlaczego
    > każdego dnia trzymania w Inteligo tracę. Przelać nie chcę, bo każdy ruch z
    > Inteligo kosztuje.

    A Ty sądzisz, że ten ostatni przelew to darmowy będzie?

    Poza tym - załatwisz tyle, że się dowiesz, czy wypowiedzenie wypłynęło.
    A o to przecież chodzi.

    >>Czy Ty czasem nie układasz spiskowej teorii dziejów?
    >
    > Póki co opisałem same fakty.

    Jeden fakt i całą spiskową teorię dziejów "co by było gdyby"..

    > Raz poszło.

    I pięknie. Starczy.

    > Znaczy się... wysyłać do skutku?

    Ale PO CHOLERĘ? Innymi słowy: o co Ci w ogóle chodzi? Bo naprawdę nie
    nadążam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1