  • 1. Data: 2002-06-13 13:59:07
    Temat: Inteligo: Opłata za niektywną VISĘ
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Hi
    Właśnie przejrzałem wyciąg z konta Inteligo za maj.
    Pobrali 1.98 za nieaktywną i nigdy nie aktywowaną, leżącą od prawie roku w
    kopercie kartę Visa Electron.
    Miły pan z telefonicznej obsługi klienta udał się na kilkuminutową konsultację,
    mnie puścił muzyczkę, po czym powiedział że oddzwoni w ciągi pięciu dni.
    Poczekamy, zobaczymy.
    Czy ktoś już to przechodził?
    Pozdrawiam
    Wojtek.

  • 2. Data: 2002-06-13 14:27:53
    Temat: Re: Inteligo: Opłata za niektywną VISĘ
    Od: <o...@e...com>

    > Czy ktoś już to przechodził?
    > Pozdrawiam
    > Wojtek.

    Ja też w tej sprawie dzwoniłem i bez dodatkowych konsultacji powiedziano mi, że
    za nieaktywną też pobieraja opłatę. Czy we wniosku inteligo w ogóle jest
    pytanie Czy chcesz kartę Tak/Nie? W mBanku było, ale z tego co pamiętam
    Inteligo dawało wszystkim bez pytania. Czy jest na sali ktoś, kto ostatnio
    wypełniał wniosek?

    Miłego dnia
    Tomek

  • 3. Data: 2002-06-13 16:53:48
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik <o...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Inteligo dawało wszystkim bez pytania. Czy jest na sali ktoś, kto ostatnio

    Karte zawsze wysylaja, jak nie chcesz jej uzywac to musisz ja zastrzec lub
    wylaczyc u operatora.

    Marcin

  • 4. Data: 2002-06-13 18:08:07
    Temat: OT: Inteligo: Opłata za niektywną VISĘ
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    a nie wie ktos czy pobieraja za karte gdy konto ma zerowe saldo?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 5. Data: 2002-06-13 18:15:59
    Temat: Re: OT: Inteligo: Opłata za niektywną VISĘ
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > a nie wie ktos czy pobieraja za karte gdy konto ma zerowe saldo?

    Oczywiście, że tak. Przecież korzystasz z karty. W każdej chwili możesz
    sprawdzić saldo oraz historię rachunku w Euronecie.

  • 6. Data: 2002-06-14 06:50:22
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Dzięki wszystkim, dzwonię i zastrzegam
    Wojtek