  • 21. Data: 2002-02-09 23:30:12
    Temat: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 10 Feb 2002 00:00:46 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Nie!
    >Nie na wpłaty i wypłaty. Jedynie na dyspozycje danego klienta. Rachunek
    >wszystko "przyjmie", jak w każdym normalnym banku...
    >Blokwany jest dostęp klienta do rachunku...

    No nie wiem.

    >Gdyby bank nie przyjął przelewu w ciągu 30 dni - złamie warunki...

    Niby tak. Ale kto by sie tym przejmwoal :-/

    >Poza tym system raczjemusi to umieć, no bo weźmy na przykład długo wiszącą
    >blokadę kartową - przypuśmy, że w międzyczasie wypowiesz umowę, nastąpi
    >koniec okresu rozliczeniowego. Ale oni wtedy nie rozliczą dokładnie
    >rachunku, muszą czekać. Ale nie mogą czekać dłużej, niż 30 dni od daty
    >złożenia wypowiedzenia...

    Zawsze mozna wsiasc excela i policzyc to czego system nie potrafi :-).

    A jak juz jestesmy przy zamykaniu. Fortis moja dyspozycje wyslana
    polecony tez wykonal szybciej niz w 30 dni (a twierdzili ,ze musze isc
    do odzialu :-)).
    Pismo odebrali 31.01, planet juz zablokowany a przelew przyszedl. I to
    nawet dwa razy :-), ciekawe czy upomna sie o te 4 zl.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 22. Data: 2002-02-10 12:45:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem.

    Przyjmie, przyjmie. Rozmawiałem z inteligo - do końca okresu wypowiedzenia
    musi przyjąc przelew.

> [...]
    > Pismo odebrali 31.01, planet juz zablokowany a przelew przyszedl. I to
    > nawet dwa razy :-), ciekawe czy upomna sie o te 4 zl.

    W sprawie zamykania rachunków, to widzę, że w każdym banku jest to strasznie
    udziwnione i nawet pracownicy nie są w stanie pomóc - nie wiedzą ile
    dokładnie kasy trzeba zostawić...

    W porównaniu z innymi, to w inteligo jest jeszcze cud miód... Bo tak obsługa
    z reguły wie co mówi... A wyjątki potwierdzają regułę, na obsługę w inteligo
    narzekać nie mogę... A w Millennium robiłem to średnio raz na dziesięć
    minut...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara