  • 31. Data: 2013-09-10 07:53:31
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    J.F. wrote:

    > Czekaj czekaj - co w nim nieintuicyjnego ?
    > Rachunki sa pod "Rachunki", przelewy pod "przelewy", karty pod
    > "karty", historia pod "rachunki", limity kart pod "karty" ..

    Nieintuicyjny, to znaczy, że nie dzieje się to czego oczekujesz.
    Np co się dzieje jak klikasz w "przelewy" a potem w "wykonaj"?
    Bo spodziewałbym się otwarcia tego okna, a co się dzieje?
    Czyli kicha.

  • 32. Data: 2013-09-10 14:40:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

> [...]
    > Rachunki sa pod "Rachunki", przelewy pod "przelewy", karty pod
    > "karty", historia pod "rachunki", limity kart pod "karty" ..

    to ze cos jest mniej gówniane niz wieksze gowno nie oznacza ze jest dobre.

  • 33. Data: 2013-09-10 17:52:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >to ze cos jest mniej gówniane niz wieksze gowno nie oznacza ze jest
    >dobre.

    To, ze cos zle dziala, nie oznacza ze interfejs jest nieintuicyjny.

    Nawet to co cef zarzuca - przelewy/wykonaj ... no i pieknie pokazuje
    zeby wpisac kwote.

    Na razie dwie nieintuicyjne rzeczy moge zarzucic:
    a) lista odbiorcow jest pod "ustawienia", mozna sie naszukac,
    b) przelew na wieksza kwote, mowi ze wykonany, ale czeka chyba na
    potwierdzenie, pisze ze zrealizuje dzis, ale w innym miejscu pisze ze
    jak nie potwierdza do jutra to skasuja ...
    ale to chyba bug a nie zalozenia.

    J.

  • 34. Data: 2013-09-10 17:57:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F wrote:

    > To, ze cos zle dziala, nie oznacza ze interfejs jest nieintuicyjny.

    Interfejs jest nieintuicyjny kiedy spodziewam sie czegos innego a
    dostaje cos innego.

    A tak niestety jest w wiekszosci miejsc.
    Klikam w cos i dostaje cos innego niz sie spodziewałem.

  • 35. Data: 2013-09-10 18:46:36
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-10 17:57, witek pisze:
    > Interfejs jest nieintuicyjny kiedy spodziewam sie czegos innego a
    > dostaje cos innego.
    >
    > A tak niestety jest w wiekszosci miejsc.
    > Klikam w cos i dostaje cos innego niz sie spodziewałem.

    Nie znasz się. Skoro klikasz w coś i coś się pokazuje, to znaczy że
    właśnie to ci jest potrzebne. Tylko jeszcze o tym nie wiesz. Wydział ds.
    marketingu ci to zaraz udowodni.
    pwz

  • 36. Data: 2013-09-10 19:34:45
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Na razie dwie nieintuicyjne rzeczy moge zarzucic:
    > a) lista odbiorcow jest pod "ustawienia", mozna sie naszukac,

    Dawniej robiąc przelew miałeś linka "pobierz dane z listy odbiorców",
    który otwierał okno z tą listą. Więc nie trzeba było jej w ogóle szukać.
    Teraz jest combobox, z którego nie da się przejść do edycji listy :)

    > b) przelew na wieksza kwote, mowi ze wykonany, ale czeka chyba na
    > potwierdzenie, pisze ze zrealizuje dzis, ale w innym miejscu pisze ze jak
    > nie potwierdza do jutra to skasuja ...
    > ale to chyba bug a nie zalozenia.

    Nie wiem jak teraz dokładnie to wygląda, bo jeszcze nie przelewałem
    powyżej 20k. Dawniej miałeś osobną tabelkę u góry ekranu, pt. "lista
    przelewów oczekujących na potwierdzenie". Poniżej była tabelka
    z przelewami oczekującymi na realizację. Zatem było od razu widać,
    do jakiej kategorii został zakwalifikowany dany przelew.

    Generalnie, przelewy są skopane na maksa. Z ekranu przelewów
    kliknij przycisk "Dalej" albo link "Przelewy jednorazowe" albo link
    "Nowy przelew standardowy" - wszystkie uruchamiają tę samą akcję!
    Nie wiem, czy to jest intuicyjne czy nie, na pewno jest to regres
    funkcjonalności. Poprzednio były tam wspomniane 2 tabelki, czyli
    widok na cały planowany ruch wychodzący.

  • 37. Data: 2013-09-10 20:07:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ikarek" napisał w wiadomości grup

    >Dawniej robiąc przelew miałeś linka "pobierz dane z listy odbiorców",
    >który otwierał okno z tą listą. Więc nie trzeba było jej w ogóle
    >szukać.

    Ale teraz tak samo - odbiorcy do wyboru.

    >Teraz jest combobox, z którego nie da się przejść do edycji listy :)

    I tu wlasnie mozna sie naszukac.

    >Nie wiem jak teraz dokładnie to wygląda, bo jeszcze nie przelewałem
    >powyżej 20k.

    20k akceptuje od reki.

> [...]
    >z przelewami oczekującymi na realizację. Zatem było od razu widać,
    >do jakiej kategorii został zakwalifikowany dany przelew.

    I tabelka nadal jest, tylko jakos nie rzuca sie w oczy :-)

> [...]
    >"Nowy przelew standardowy" - wszystkie uruchamiają tę samą akcję!
    >Nie wiem, czy to jest intuicyjne czy nie, na pewno jest to regres

    Albo i nie - tabelka robi to co trzeba, mimo ze ta sama :-)

    J.

  • 38. Data: 2013-09-11 00:59:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 10:57:48 -0500, witek napisał(a):
    > Interfejs jest nieintuicyjny kiedy spodziewam sie czegos innego a
    > dostaje cos innego.
    > A tak niestety jest w wiekszosci miejsc.
    > Klikam w cos i dostaje cos innego niz sie spodziewałem.

    tego konta praktycznie nie uzywalem, wiec nie mam przyzwyczajen
    dziwnych, i dla mnie teraz ... dostaje to, czego mniej wiecej sie
    spodziewam.

    To ze pisze "dzisiaj" zamiast daty, to nie jest sprawa intuicji :-)

    J.

  • 39. Data: 2013-09-21 04:19:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    tak sobie ciągnę wątek

    własnie zostałem obciążony złotówką z tytułu "opłata za postawienie
    środków".
    Ryczałem pół godziny ze śmiechu i prawie mam ochotę ich zapytać czy te
    postawione środki jeszcze stoją czy już obwisły.

    Natomiast tego, który zaprogramował przy przelewie że po wpisaniu
    kropki wyświetla komunikat, ze to niedozowlony znak po czym akceptuje
    nastepne znaki to chętnie bym powiesił za uszy.

    W ostatniej chwili kapnąłem się, że posyłam sto razy za dużo.

    Trzeba być nieprzeciętnej inteligencji, żeby takie coś wymyśleć.
    Jakiemu bałwanowi przeszkadzała kropka?

  • 40. Data: 2013-09-21 04:21:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:

> [...]
    >
    > W ostatniej chwili kapnąłem się, że posyłam sto razy za dużo.
    >
    > Trzeba być nieprzeciętnej inteligencji, żeby takie coś wymyśleć.

    a jeszcze jedno.
    jaki inteligent wymyślił, że tytuł przelewu musi być wielkimi literami?