    From: "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Indywidualizm w Banku
    Date: 24 Jan 2006 23:34:52 +0100

    > Czesc!
    > Mam pytanie. Czy wolicie jesli w Banku kazdy pracownik ma inny
    > krawat, w zaleznosci od tego jaki mu pasuje, albo jaki niedawno
    > dostał od dziewczyny, czy wolelibyscie, zeby w Waszym banku wszyscy
    > nosili identyczne, firmowe krawaty, tak, żebyscie przy kazdej
    > wizycie mieli komfort psychiczny patrzenia zawsze na ten sam
    > krawat - niezależnie od tego kto was obsluguje.
    > Czy uwazacie, ze to fajnie jesli wszystkie panie nosza
    > identyczne apaszki?
    > I jeszcze jedno. co myslicie o dlugich kolczykach u doradczyn i
> [...]
    Dla mnie każdy może nosić co chce np. dredy z brodą Swiętego Mikołaja,
    rozciągnięty mocherowy pulowerek do krótkich gaci, byleby tylko znał się na
    robocie, był osobą myślącą i elastyczną i rzeczywiście chciał pomóc. Kolczyki w
    różnych miejscach ma moja dorosła już córka i dobra. Za często mam
    nieprzyjemność mieć do czynienia z firmowym krawaciarzam, ubranym w uśmiech nr
    8, bezmyślnie paplającym wyuczone formułki, by mi sie to podobało. Z własnego
    doświadczenia wiem, że im bardziej kierownictwo jakiejś instytucji jest do
    bani, tym chętniej wprowadza różne bzdety (np firmowe krawaty itp.) bo jest to
    najłatwiejsze. Uniformizacja oducza od myślenia, dlatego miernoty na wysokich
    stanowiskach tak często się przy niej upierają, bojąc się myślących
    podwładnych. Nie jest przypadkiem mundur w najgłupszej instytuacji jaką jest
    armia.