  • 1. Data: 2008-12-01 20:35:41
    Temat: Ile trzeba miec dochodu ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam
    Jakiego rzedu trzeba miec dochod aby dostac kredyt hipoteczny (ze sporym
    wkladem wlasnym) rzedu 150 tys na 10 lat ? 4 osobowa rodzina.
    Jak do tego liczona/odejmowana jest posiadana linia kredytowa ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-12-01 21:02:26
    Temat: Re: Ile trzeba miec dochodu ?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Fantom pisze:
    > Witam
    > Jakiego rzedu trzeba miec dochod aby dostac kredyt hipoteczny (ze sporym
    > wkladem wlasnym) rzedu 150 tys na 10 lat ? 4 osobowa rodzina.

    4 osoby czyli jakies 2000 odlicza, do tego samochod to ok 500 pln. Do
    tego policz jakies 150% raty. Suma na wszystko - i juz masz

    > Jak do tego liczona/odejmowana jest posiadana linia kredytowa ?

    Zazwyczaj licza 5% limitow (czyli jakby splate minimalna)

    PS. Raczej obecnie tylko PLN, CHF jedynie w DB i DnB Nord mozesz dostac
    - w zadnym innym banku raczej nie dostaniesz, chyba ze po 3-4 miesiacach
    ciaglego donoszenia tych samych dokumentow.

  • 3. Data: 2008-12-01 21:24:22
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > 4 osoby czyli jakies 2000 odlicza, do tego samochod to ok 500 pln. Do tego
    > policz jakies 150% raty. Suma na wszystko - i juz masz

    > Zazwyczaj licza 5% limitow (czyli jakby splate minimalna)

    Czyli jak np jest linia na 100 tys zl to odliczaja okolo 5 tys od dochodu
    miesiecznego ?

    > PS. Raczej obecnie tylko PLN, CHF jedynie w DB i DnB Nord mozesz dostac -
    > w zadnym innym banku raczej nie dostaniesz, chyba ze po 3-4 miesiacach
    > ciaglego donoszenia tych samych dokumentow.

    zastanawailem sie nad mBankiem - mam tam konto juz sporo lat

    Fantom

  • 4. Data: 2008-12-01 21:34:58
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Fantom pisze:

    > Czyli jak np jest linia na 100 tys zl to odliczaja okolo 5 tys od
    > dochodu miesiecznego ?

    Przy tak duzej linii to moga wymagac zamkniecia czesci, lub wlasnie te
    5k policza.

    > zastanawailem sie nad mBankiem - mam tam konto juz sporo lat

    No to poczytaj najpierw forum mbanku - 2-3 miesiace czekania to nic
    niezwyklego. Szczegolnie ze BRE ma sie wycofac z kredytow frankowych w
    najblizszym czasie.

  • 5. Data: 2008-12-01 21:39:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maverick pisze:
    > PS. Raczej obecnie tylko PLN, CHF jedynie w DB i DnB Nord mozesz dostac
    > - w zadnym innym banku raczej nie dostaniesz, chyba ze po 3-4 miesiacach
    > ciaglego donoszenia tych samych dokumentow.

    Znajoma bierze właśnie kredyt hipoteczny w USD (Multibank). Osobiście
    jestem bardzo ciekawy jak na tym wyjdzie (w obecnych czasach to loteria).

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-12-02 10:22:08
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > zastanawailem sie nad mBankiem - mam tam konto juz sporo lat

    Ja tez tak myslalem jak bralem u nich kredyt pare lat temu i wiecej tego
    bledu nie powtorze. Trzymaj sie z daleka od kredytow w mBanku. To ze masz u
    nich konto prawdopodobnie niewiele bedzie dla nich znaczylo... Tak jak ktos
    juz radzil - przejrzyj archiwum grupy.

  • 7. Data: 2008-12-02 12:14:15
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jaka marża?

    -----

  • 8. Data: 2008-12-02 13:45:03
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gh1lc0$a9k$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > No to poczytaj najpierw forum mbanku - 2-3 miesiace czekania to nic
    > niezwyklego. Szczegolnie ze BRE ma sie wycofac z kredytow frankowych w

    Plotki.
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/br
    e;bank;nie;rezygnuje;z;kredytow;we;franku,215,0,4046
    95.html?p=md

    Poza tym, mBank obniżył właśnie marże na kredytach hipotecznych, w tym
    również na CHF.

    Kredyt hipoteczny? http://kredyt.ogar.pl/

  • 9. Data: 2008-12-02 14:30:17
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Greg wrote:
    > U?ytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:gh1lc0$a9k$2@inews.gazeta.pl...

    > Plotki.
    > http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/br
    e;bank;nie;rezygnuje;z;kredytow;we;franku,215,0,4046
    95.html?p=md

    > Poza tym, mBank obni?y? w?a?nie mar?e na kredytach hipotecznych, w tym
    > równie? na CHF.

    Fajnie to uslyszec. Jednak w praktyce skreslilem ich pod wzgledem
    kredytu hip. juz dawno - wystarczy poczytac forum bankiera,mbanku i
    grupy - chyba tylok Polbank ma dluzszy czas oczekiwania, do tego nie ma
    nikogo kto udzieli rzetelnej informacji.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 10. Data: 2008-12-02 18:06:16
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

> [...]
    > u nich konto prawdopodobnie niewiele bedzie dla nich znaczylo... Tak jak
    > ktos juz radzil - przejrzyj archiwum grupy.

    Mozesz dac wiecej danych czemu jestes niezadowolony ?

    Fantom