    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile mamy złotówek?
    Date: Fri, 20 Aug 2010 08:50:48 +0200
    <FWGao.65287$KP3.55944@hurricane> <i4g9u3$hlg$1@news.onet.pl>
    <R4Tao.72407$Nn4.17795@hurricane>

    pmlb pisze:

    > "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message

    > Zamiast robic "BUhahahha" poswiec dwie minuty i sprawdz dokladnie:
    > Francja jest w NATO, malo jest jednym z najstarszych czlonkow.

    od 1966Rr nie jest w strukturach wojskowych, wiec o czym piszesz w
    kontekscie wojny ?

    > Niemcom konstytucja nie przeszkadza do udzialu w wojnie Afganskiej?
    > Mam cie calkiem znokalutowac? Nie... dam ci szanse:)

    Buhahhaah nie osmieszaj sie.... Niemcy nie prowadza wojny w
    Afganistanie. Zanim zaczniesz pisac sprawdz, dwa razy kto i z kim
    prowadzi wojne

    > Rosja w NATO nie jest i od samego poczatku byla przeciwna amerykanskiej
    > inwazji na Irak.

    Wszak dziwne nie jest skoro Husajn dobrze płacił za radziecki złom wojskowy.