  • Data: 2010-08-18 09:04:10
    Temat: Re: Ile mamy złotówek?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" i4g6df$5ki$...@n...onet.pl

    > Może dla niego kliknąć to znaczy "dwukliknąć" ;)

    Nie sprawdzałem, ale IMO nawet stukrotne kliknięcie nie powinno
    dać wielokrotnego posłania, co jednak nijak nie usprawiedliwia
    wysyłającego. :)

    -- ja uruchomiłem hamulec dostatecznie szybko,
    a że mój samochód ma popsute hamulce...
    -- ja skręciłem kierownicą w odpowiednim czasie
    i w odpowiednim sposób, a że układ kierowniczy
    ma zbyt duże luzy...

    Problemy z łącznością raczej odpadają (niedojście potwierdzenia
    przyjęcia postu) więc chyba jednak wina leży po stronie wysyłającego,
    choć czy ja wiem, czy zła łączność (taka, jaką ja mam czasami przy
    dzikich łączach) ma być dostatecznym usprawiedliwieniem? :)

    Jeśli jego ,,czytnik'' jest zły -- powinien go wymienić na dobry. :)

    -=-

    A może jest tak, jak piszesz, że z przyzwyczajenia robi dwuklik. :)

    -=-

    Ja na przykład dwuklików nie robię -- klikam czasami kilkanaście razy. :)
    Takie nadgorliwe klikanie umożliwia na przykład wejście do Multi i do mBanku
    z Opery, która zapamiętuję login i hasło. Pierwsze CtrlEnter nie daje wejścia,
    ale po drugim pojawiają się dane, zaś po trzecim -- Opera wpuszcza. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'