  • Data: 2014-04-06 10:04:33
    Temat: Re: Idea lokata - procentowa zawarto?? "drobnego druczku"
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety mnie zrobili w jajko na tej lokacie. Założyłem, ustalili na
    3,3% i nie podnieśli. Z bełkotu banku zrozumiałem, iż to przez to, że
    korzystam z ping-ponga. Zakładając lokatę na 2000 stan lokat wynosił
    powiedzmy 10000zł wraz z ping-pongiem. Danego dnia, gdy bank sprawdził
    czy należy podnieść procent ping-pong zszedł, jak schodzi co dzień i
    stan lokat wyniósł powiedzmy 5000+2000 PRO + 5000 na ROR ping-pong.
    Efekt - PRO nie stało się nowymi środkami i zostało na 3,3. Chytrze.
    Sprawdzają nie stan środków w banku, ale kwotę lokat, co przy ping-pongu
    powoduje haczyk.