  • Data: 2014-04-06 22:10:33
    Temat: Re: Idea lokata - procentowa zawarto?? "drobnego druczku"
    Od: Darek <w...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

    Bo
    > jeśli nie Idea... albo od razu tzw. klony... to co proponujesz na 3,6%?

    np. BGŻ Optima, 3,5% na KO (ale tylko nowe środki do 40 kpln, bodajże do
    17 czerwca). Była niedawno podobna promocja na nowe środki (3m) w
    Meritum (3,7%) - zredukowałem stan rachunku i czekam na powtórkę. Była
    też w Aliorze 4% na 2m (tu mi się udało - właśnie z Meritum poszły
    środki), już jej nie ma, ale może się pojawi za nie długo. Mając kilka
    rachunków w różnych bankach można coś trafić na nowe środki. Ja
    osobiście polecam Meritum (KO 3%) choć się teraz nie załapałem na promocję.
    welder