  • 1. Data: 2011-01-13 14:41:30
    Temat: Idea Bank zadzwonił...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Wygląda na to, że jesteśmy jednocześnie twórcami jak i ofiarami marketingu
    szeptanego ;) Ale w pozytywnym sensie.

    Zadzwonił do mnie wczoraj wieczorem pracownik Idea Banku - przedstawił się,
    wypytał o wrażenia, skąd się dowiedziałem o banku, itp. Podobno na razie
    jedyną ich formą promocji są właśnie takie przekazy, z prawdziwą akcją
    reklamową dopiero startują od przyszłego tygodnia.

    I co najciekawsze dadzą jeszcze lepszą ofertę lokaty na start (chyba 8% ale
    nie pamiętam dokładnie - byłem ledwie żyw jak zadzwonił ;)
    Tym, którzy już mają lokatę, podwyższą oprocentowanie. I podobno warto
    śledzić ich aktualną ofertę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2011-01-13 15:35:50
    Temat: Re: Idea Bank zadzwonił...
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 13.01.2011 15:41, Borys Pogoreło wrote:
> [...]
    > nie pamiętam dokładnie - byłem ledwie żyw jak zadzwonił ;)
    > Tym, którzy już mają lokatę, podwyższą oprocentowanie. I podobno warto

    To ciekawe, a kiedy wprowadzili codzienne naliczanie? Jak ostatnio tam
    patrzyłem, to dla indywidualnych była tylko lokata 5% z kapitalizacją na
    koniec okresu.

  • 3. Data: 2011-01-13 16:17:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 16:35:50 +0100, XYZ napisał(a):

    > To ciekawe, a kiedy wprowadzili codzienne naliczanie? Jak ostatnio tam
    > patrzyłem, to dla indywidualnych była tylko lokata 5% z kapitalizacją na
    > koniec okresu.

    Nie mylisz ich przypadkiem z jakimś innym bankiem?
    http://www.ideabank.pl/gospodarcza_przedsiebiorcza_n
    a_start

    Dla indywidualnych też coś mają.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-01-13 16:46:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-13, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Nie mylisz ich przypadkiem z jakimś innym bankiem?
    > http://www.ideabank.pl/gospodarcza_przedsiebiorcza_n
    a_start

    > Dla indywidualnych też coś mają.

    Ciekaw jestem jak można reklamować bezbelkowe lokaty dla przedsiębiorców...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2011-01-13 16:56:56
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 13 Sty, 17:46, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Ciekaw jestem jak mo na reklamowa bezbelkowe lokaty dla przedsi biorc w...

    Normalnie, oni je zakładają osobom, a nie firmom, a za to, że przy
    okazji prowadzą firmę podnoszą procenty ludziom :)

  • 6. Data: 2011-01-13 16:57:43
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 13.01.2011 17:17, Borys Pogoreło wrote:

    > Nie mylisz ich przypadkiem z jakimś innym bankiem?
    > http://www.ideabank.pl/gospodarcza_przedsiebiorcza_n
    a_start

    > Dla indywidualnych też coś mają.

    Ja mówię o http://www.ideabank.pl/indywidualni_podwojna_promo/
    Chyba nie trzeba prowadzić DG, żeby ją założyć?
    Na pewno nic nie pomyliłem. Sprawdzałem po poście z 21 października.
    Jestem pewny, że 2 miesiące temu nie mieli jeszcze lokaty z dziennym dla
    indywidualnych. Teraz oferta jest naprawdę niezła.

  • 7. Data: 2011-01-13 17:23:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:57:43 +0100, XYZ napisał(a):

    a_start

    > Ja mówię o http://www.ideabank.pl/indywidualni_podwojna_promo/
    > Chyba nie trzeba prowadzić DG, żeby ją założyć?

    W przypadku "przedsiębiorczej" w zasadzie też nie trzeba ;)
    Ale dopiero okazanie kopii wpisu do EDG daje "promocyjne" oprocentowanie.

    > Teraz oferta jest naprawdę niezła.

    Czarnecki mógłby zrobić jeszcze kilka banków, może doszliby do 10% ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-01-13 19:19:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 13.01.2011 17:57, XYZ wrote:

> [...]
    > Jestem pewny, że 2 miesiące temu nie mieli jeszcze lokaty z dziennym dla
    > indywidualnych. Teraz oferta jest naprawdę niezła.

    Dla potomnych: kwota optymalna na lokatę podwójną w Idea Banku 2049,82
    zł daje 67,84 zł odsetek (9,44 zł z 2M i 58,40 zł z 12M). Efektywne
    5,77% netto (przyjmując jako okres lokaty kwotowo ważoną średnią
    długości obu składowych).

  • 9. Data: 2011-01-14 08:08:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 20:19:31 +0100, XYZ napisał(a):

> [...]
    > zł daje 67,84 zł odsetek (9,44 zł z 2M i 58,40 zł z 12M). Efektywne
    > 5,77% netto (przyjmując jako okres lokaty kwotowo ważoną średnią

    O ile pamiętam, ktoś na grupie pisał, że można założyć podwójną i z tej
    12M zrezygnować bez żadnych konsekwencji.

    Po co kolejny Twój z stajni Getin-Noble to nie wiem. Jednak jak www jest
    takie samo, a pewnie jest, jak w GO/OF to można sobie poprzestać na
    zakładaniu lokat przez maila.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2011-01-14 08:15:06
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Po co kolejny Twój z stajni Getin-Noble to nie wiem. > >

    Strach pomyśleć co to bedzie, jak to pier....nie :)