  • Data: 2002-02-27 08:18:18
    Temat: Re: INTELIGO to najlepszy bank na swiecie!
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    news:a5h05b$8sf$1@news.onet.pl...
    > > klakier ?
    >
    > Zadowolony klient? =))

    Wiesz... Klient placi za uslugi, a o uslugach napisal "zadowolony klient":

    o infolinii:
    niekompetentny

    o oplatach za uslugi:
    pewnie ze maja skwaszone oplaty - za przelewy, za wyplaty z
    bankomatow

    Wiec pozostaje nam gratulowac takich klientow Inteligo... Ja w kazdym razie
    juz nawialem z wiekszymi srodkami... Bo jeszcze paru takich i BGB pojdzie z
    torbami. Generalnie widac ze strategia Inteligo polega na napompowaniu sie
    klientami whatever jakimi zeby ladna liczbe rzucic na ekran potencjalnemu
    klientowi na to przedsiewziecie...

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu