  • Data: 2004-05-17 08:24:49
    Temat: Re: ING->mBank
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli nie zalapie sie na osatnia sesje wychodzaca to idzie pierwsza
    > dnia nastepnego. Nie ma czegos takiego jak wysylanie przelewow w 2
    > dni.

    No chyba ze jest weekend, to potrafi byc 3.5

    W druga strone tez - udowodnilem im przypadek, ze trzymali moje pieniadze
    od piatkowej poludniowej sesji elixira do godziny 14 w poniedzialek.
    Po karczemnej awanturze w oddziale, potwierdzili, ze przelew JEST w banku.
    Ale oczywiscie z pieniazkow skorzystac nie moglem, zaksiegowali z data
    poniedzialkowa, zadnego slowa nie uslyszalem, "przepraszamy" w
    szczegolnosci.

    Obracali sobie piecioma tysiacami przez trzy dni i trzy noce.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Question is: What is "mahnahmahna" ??