  • Data: 2007-09-05 22:17:22
    Temat: Re: ING i księgowanie zaległych opłat
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Wydaje mi sie, ze odtworzylem procesy myslowe odpowiadacza, choc moge
    > sie mylic ;)

    1. Nie widzę opłaty za niedozwolone saldo ujemne. Chyba, że jakiś
    monit/coś w tym stylu.
    Pewnie taki debet będzie oprocentowany, ale wartości - szczerze mówiąc -
    nie znalazłem.

    2. Za leguraminem:
    Obciążenia rachunku z tytułu opłat i prowizji nie mające
    pokrycia w saldzie rachunku, powodują powstanie zadłużenia.
    Bank w każdym dniu sprawdza saldo środków na rachunku i pobiera
    kwotę zaległych opłat i prowizji.

    Zatem ja dalej nie rozumiem. Skoro opłaty powodują powstanie zadłużenia,
    to już zostały pobrane - wynikiem tego pobrania jest przecież saldo ujemne.

    Chyba, że to kwestia terminologii - ING twierdzi, że "pobiera z
    pieniędzy *klienta*" dopiero, jak one wpłyną. Bo wcześniej pobrali jakby
    wirtualnie...