  • 11. Data: 2004-07-27 20:50:57
    Temat: Re: ING czy ktos...
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    JaKi wrote:

    > Jak nie wysyla? Wysyla i to za darmo - wyjatkiem jest Taryfa 0

    Ja zamknąłem w październiku i wtedy na pewno bank nie wysyłał. Łaskawie
    pozwalał raz w miesiącu udać się do oddziału, gdzie mu to mogli wydrukować
    darmo.
    Jeżeli ktoś miał aktywne ING Bank online to nie dostawał wyciągów, chyba że:
    - miał(a) konto VIP za 30 zł/m-c
    - miał(a) żonę/męża współwłaścielkę(la) konta bez aktywnego bank online.
    Wtedy taka osoba osoba dostawała wyciągi.
    Było o tym wszystkim na grupie w zeszłym roku.

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2004-07-27 22:50:56
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 12:22:05 +0200, "SP9LWH" <s...@a...pl> wklepał(-a):

    >Ja mam takie za abonament 30zł/m-c. I uważam, że relacja cena/walory jest
    >dobra

    360 zł rocznie za konto?! Co tam takiego cudownego dają?

  • 13. Data: 2004-07-28 06:37:20
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    JaKi said the following on 2004-07-27 21:29:
    [...]

    > Jak nie wysyla? Wysyla i to za darmo - wyjatkiem jest Taryfa 0
    Nie.
    KJ
    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 14. Data: 2004-07-28 08:12:23
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 360 zł rocznie za konto?!
    tak
    PKO BP kosztuje 144zł rocznie:-)

    >Co tam takiego cudownego dają?

    W ING BSK ? To najbliższy i wszechobecny na Śląsku bank.
    Cudownego ? Nic. Wszystko to, co powinno być w banku.
    Dla mnie mbank stracił funkcję wykonywania jakichkolwiek przelewów poza
    mbank -stał się "zapomnianą" skarbonką.
    Prawie wszystkie przelewy robię z ING BSK (bezpłatne)
    Za ten abonament nie obchodzi mnie z czyjego bankomatu wybieram pieniądze -
    zawsze z tego przy którym nie ma kolejki.

  • 15. Data: 2004-07-28 08:27:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    SP9LWH wrote:
    > W ING BSK ? To najbliższy i wszechobecny na Śląsku bank.
    (...)
    > Prawie wszystkie przelewy robię z ING BSK (bezpłatne)
    > Za ten abonament nie obchodzi mnie z czyjego bankomatu wybieram
    > pieniądze - zawsze z tego przy którym nie ma kolejki.

    to samo masz w Fortisie przy opłacie 8 zl/mies, czyli 96 zl/rok
    *** blad ***

  • 16. Data: 2004-07-28 08:46:58
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > to samo masz w Fortisie przy opłacie 8 zl/mies, czyli 96 zl/rok

    Fantastycznie!
    Ale u mnie Fortis nie występuje

  • 17. Data: 2004-07-28 11:45:29
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Uzytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie.

    Co nie? :D W taryfie 0 nie jest a darmo - kosztuje to 2 PLN

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2004-07-28 15:02:14
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    SP9LWH wrote:

    > Fantastycznie!
    > Ale u mnie Fortis nie występuje

    Nie musi, bo wypłaty wszędzie darmo ;-)

  • 19. Data: 2004-07-28 15:18:37
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

> [...]

    A jakie to są konkretnie te walory bo nie mogę już sobie przypomnieć :-)
    Ja też miałem to konto - do zeszłego roku.
    Teraz mam to czego potrzebowałem używając Multi i VWbanku, tylko płacę teraz
    za wszystko 12*3+30=66 zł/rok uwzględniając opłatę za kartę.
    Dodatkową premią jest to że nie muszę oglądać swojej "osobistej doradczyni".
    Ma muchy w nosie a nie historię rachunku robi tydzień plus drugi tydzień po
    zwróceniu jej uwagi, że historia za trzeci kwartał obejmuje dni 29-30
    września.

    Bogdan B.

  • 20. Data: 2004-07-28 15:50:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 17:18:37 +0200, "Bogdan B." <b...@h...pl>
    wklepał(-a):

    >A jakie to są konkretnie te walory bo nie mogę już sobie przypomnieć :-)

    Też się nad tym zastanawiam i jak oglądam TOiP tego banku, to wydaje mi się, że
    chce on zarabiać głównie na prowizjach. Podobnie BPH z dodatkową opłatą za
    kartę, gdy nie wykona się kilku płatności miesięcznie.