    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: I dla odmiany - baza solidnych platnikow :)
    Date: Sat, 5 Feb 2005 15:40:58 +0100
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Sat, 5 Feb 2005 12:46:35 +0100, Robert naskrobał(a):

    > Sebol" <"lobo_(usun_to) (news:cu10la$c52$1@news.onet.pl)

    > Może wróżysz z fusów? Pomyśl, że w sytuacji gdy bank ma wiarygodne
    > ifnormacje o wysokiej..."kulturze" spłat jakichkolwiek zadłużeń, może
    > przedstawić DUŻO korzystniejsze warunki. Przez to, może je reklamować,
    > dopisując mini druczkiem: W przypadku figurowania w ble ble ble...
    >
    > Nie sądzisz że zadziała?

    KRD istnieje od ponad 2 lat i efekt dla solidnych klientów zerowy -
    dlaczego? ponieważ nikomu nie chce się wpisywać tam danych pozytywnych za
    swoje pieniądze. Banki w ogóle olewają KRD bo mają swój BIK znacznie
    bardziej wiarygodny a z którego korzystają wtedy kiedy im się chce. A o
    wpisach do BIK lepiej nie mówić bo ze znanych mi banków tylko PKO BP
    dokonuje wpisów pozytywnych, wpisy negatywne dokonują ze sporym opóżnieniem
    a zdarzenia określone w BIK (kredyty,kk itp) wpisują często ze sporymi
    błędami (sam sprawdzałem) . Generalnie jak ci wiadomo banki korzystają z
    histori kredytowej klienta lub proszą klienta o dostarczenie opini bankowej
    w której będa interesujące operacje. Rejestry są traktowane po macoszemu z
    powodów o których wspomniałem - i nie jest to wróżenie z fusów, zajrzyj w
    swój rejestr a się dowiesz dlaczego banki podchodzą z rezerwą do tych
    informacji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org