  • Data: 2012-06-14 20:04:25
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 19:35, neoniusz pisze:

    > A jednak zaskoczenie, przed sekundą SMS i mail:
    >
    > "Niniejszym potwierdzamy zawarcie umowy rachunku
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Sync i jego aktywację."

    A ja dostałem zwrot przelewu aktywującego (wysyłałem a Aliora) z powodu
    niezgodności danych. Niestety Alior ma w systemie 3 adresy -
    zameldowania, stały i korespondencyjny. Dwa adresy są widoczne w profilu
    użytkownika. Przelewy z aliora są wysyłane z adresem stałym.
    Niestety ktoś nie pomyślał o tym nie są zgodni sami z sobą.