  • 1. Data: 2009-10-06 14:38:34
    Temat: Hop hop, zlotoluby-bywajcie
    Od: fatso <f...@n...com>

    zloto jak te slowa pisze biega po $1040 a srebro po $17.28 i przybralo
    66 centow
    czyli ten drogocenny zestaw dzbanuszkow. 87.5 tr oz wszystkiego ,zarobil
    mi dzisiaj
    58 dolarow! Niezle calkiem. Moze nie bylem wiec takim szalencem placac
    ok 7200 zl za te blyskotki?

    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Britanniaset.jpg

    Przepraszam jesli komus tu na grupie ze zlosci watrobe zolc zaleje.

    fatso

  • 2. Data: 2009-10-06 15:03:55
    Temat: Re: Hop hop, zlotoluby-bywajcie
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > 66 centow
    > czyli ten drogocenny zestaw dzbanuszkow. 87.5 tr oz wszystkiego ,zarobil

    Zarobisz jak sprzedasz ;-)
    Na razie nie zarobiles bo nie sprzedales.

  • 3. Data: 2009-10-06 16:22:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
[...]

    przestan to wyceniac w tym gównianym papierze.
    mysle ze wycena w rolkach papieru toaletowego bedzie oddawala bardziej
    prawdziwa wartosc (wcale nie zartuje).

    george

  • 4. Data: 2009-10-06 20:14:37
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
> [...]
    >

    > przestan to wyceniac w tym gównianym papierze.
    > mysle ze wycena w rolkach papieru toaletowego bedzie oddawala bardziej

    Niedlugo ludzie beda wozic dolary taczkami i oddawac do banku za cenne
    zlotowki.

  • 5. Data: 2009-10-06 20:16:15
    Od: "george" <g...@v...pl>

    ction=view&current=Britanniaset.jpg

    > Niedlugo ludzie beda wozic dolary taczkami i oddawac do banku za cenne
    > zlotowki.

    jak obserwuje zmiennosc cen zlota wobec zlotego ... to mozesz miec sporo
    racji...

    george

  • 6. Data: 2009-10-06 20:30:07
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Paź, 16:38, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    ction=view¤...

    > Przepraszam jesli komus tu na grupie ze zlosci watrobe zolc zaleje.

    GOLD

    GOLD

    TYLKO GOLD tłuściochu

    w czystej świecącej postaci

  • 7. Data: 2009-10-06 22:11:14
    Od: fatso <f...@n...com>

    Charlie delta wrote:
    > GOLD
    >
    > GOLD
    >
    > TYLKO GOLD tłuściochu
    >
    > w czystej świecącej postaci

    przyjacielu, niedawno sie dowiedzialem , ze Krolowa i Imperatorka Indii
    Victoria
    nosila obraczke z nader rzadkiego metalu o nazwie ALUMINIUM. Dzisiaj
    lepi sie
    z niego garnki.
    Srebro to pogardzane zloto dla ubogich. Ja jestem ubogi ale wiem swoje:
    srebro
    czeka przewartosciowanie daleko wieksze niz zloto. Jeszcze kiedys zabronisz
    zonie noszenia publicznie tego piersionka ze srebra bo moga jej palec
    odkroic
    jakies kacapy wraz z tym piersionkiem i bedzie strata. Strata srebra,
    nie palca.

    fatso

  • 8. Data: 2009-10-06 23:42:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > odkroic
    > jakies kacapy wraz z tym piersionkiem i bedzie strata. Strata srebra, nie

    tak to wygląda w tej chwili, szczególnie że żółci puszczają te swoje reklamy
    sreberek w ichniej TV, wiec myślę że raczej książę niż żebrak :).

    BTW śledze te LSE:GAL i te 3.68 to jakieś 50% w plecy, trzymasz to czy
    puściłeś w cholere ?

    george

  • 9. Data: 2009-10-07 00:59:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
> [...]
    > sreberek w ichniej TV, wiec myślę że raczej książę niż żebrak :).
    >
    > BTW śledze te LSE:GAL i te 3.68 to jakieś 50% w plecy, trzymasz to czy

    Trzymam! Wczoraj perwersyjnie GAL spadl w Toronto i szzczerze radze,
    jesli masz dosyc szmalu
    to tam wlasnie sobie kup te walory(Tsx: Tier2 GAL).
    Jak juz wiesz, mam ok 1 promille tej kopalni zlota. Wczoraj odbyla sie
    ciekawa dyskusja na mojej grupie
    angielskiej:. Podaje skrotowo :

    * cena GAL nie ma znaczenia, on wzrasta ostatni ale za to skokowo- o
    300% jak bylo ostatnim razem.
    cena zlota pociagnie go za uszy.
    *Gal ma obrotu ok ?7.7 M rocznie, powiedzmy ze dochod czysty bedzie
    polowa tego. GAL jest cash+
    & highly cash generative. Koszta produkcji to $280/per troz.
    * zaczynaja sie juz tam wymadrzac i wpieprzac zydy gieldowe. Belkot o
    extra finance, wiekszym wydobyciu itp.

    Mnie to wkurwia bo to tylko wiecej zlodziei wokol malego wiaderka ze
    zlotem. Ja argumentuje: po co nam wiecej
    niz 1 tys troz/mies skoro robimy to z zyskiem. A jesli juz to mozna
    osiagnac wzrost organicznie, korzystajac ze
    wzrostu PoG(price of Gold). No i ja mowie, niech wyplacaja dywidende w
    pyle zlotym- byle placili.

    Przykladowo: zysk roczny ?3.35M= moja dzialka 1/1000= ?3.35K To jakies 5
    krugerrandow przy obecnych cenach
    i to bedzie spadalo wraz ze wzrostem ceny zlota. Ale to niezly zwrot z
    kapitalu bo trzymam akcje na moim funduszu emerytalnym.

    3m sie george, kup te akcje, nie stracisz.

    fatso

  • 10. Data: 2009-10-08 06:10:56
    Od: fatso <f...@n...com>

    PoG >$1050 dzis rano i jestesmy na nowym terytorium
    Sa tacy specjalisci co mowia ze cena moze sie teraz podwoic
    bo dolar wlasnie osuwa sie jako waluta swiatowa;
    Moje srebrne dzbanuszki tez co-nieco w nocy na zycie zarobily.

    Wczoraj przyszedl kupiony na eBayu talerzyk srebrny. " 2nd chance offer,
    za jedne ?35(ok 160zl). Zle sfotografowany, brzydkie plamy i wystawiony
    w rubryce dla idiotow: w metaloplastyce. Lubie tam kupowac bo idioci sie
    czesto nie znaja i mozna cos tam tanio wyrwac. Talerzyk ma piekne punce
    z 1931r,
    plamy nie takie zle by ich nie odczyscic a najwazniejsze ze ma 157Gm
    sterling
    klasy srebra. Czyli to duza plaska moneta na ktorej moge cos postawic,
    ma krolewskie
    gwarancje wartosci wypuncowane z tylu i rosnie codziennie na wartosci,
    bedzie odporna
    na inflacje. I ja to kupilem niezle ponizej ceny zlomu!

    fatso