  • Data: 2004-05-14 15:32:26
    Temat: Re: Honorowy mBank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał:

    > Uwzględnili ci reklamację? ;o

    Rozumiem, że Ty nigdy nikomu nie uwierzysz na słowo,
    a jeśli ktokolwiek przypadkiem uwierzy Tobie - to też frajer
    i niezwłocznie mu to udowadniasz...

    Wyobraź sobie, że najpierw dostałem odpowiedź na maila, że
    przyczyna przesuniecia wyceny transakcji leży po stronie mBanku
    i mam się spodziewać w terminie kilku dni decyzji reklamacyjnej,
    która prawdopodobnie będzie pozytywna.
    Później pojawiła się, cytowana przeze mnie w pierwszym poście,
    informacja na forum, a dziś miałem telefon z mBanku,
    z zapytaniem czy zgadzam się z kwotą wyliczonej rekompensaty
    i informacją, że do kilku dni pojawi się ona na moim rachunku,
    zaksięgowana z datą zdarzenia.

    Jak dla mnie, sprawa jest załatwiona,
    a postępowanie mBanku jest tu jak najbardziej uczciwie i honorowe.
    Dodam jeszcze, że w moim przypadku chodzi o kwotę,
    która prawdopodobnie wystarczyłaby mi do opłacania
    prowizji za przelewy w mBanku do samej emerytury.

    Jak dla Ciebie (co powinienem był napisać przez małe 'c')
    mogę być frajer* i ani mnie to ziębi, ani grzeje.

    St.

    *tu możesz podstawić dowolny epitet ze swojego repertuaru