  • 11. Data: 2007-02-07 10:54:09
    Temat: Re: Hakowanie Nordei :)
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Herbi porozsypywal nastepujace haczki:
    > Uczepiłeś się Paszczaka i guwerta jak rzep psiego ogona.
    > Wskazali chłopaki "dziurę" i zamiast bank im "podziękować", to ty na nich
    > naskakujesz jak furiat.
    Poinformowali o tym bank? Czy tez probuja na tym zarobic?
    > Jak ktoś znajduje dziurę w systemie zabezpieczeń np. Windowsa - to zaraz go
    > wyzwiesz od najgorszych?
    To zalezy. Jesli poinformuje najpierw o tym M$ a reszte swiata po
    usunieciu bledu - to jest super gosc. Ale jesli wykorzysta ten blad,
    zeby okrasc M$ czy tez zwyklego usera - to juz jest szuja.
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-02-07 12:35:12
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > W Polsce nie da się zrobić niczego po ludzku, bo zaraz się znajdzie
    > jakiś ęnteligentny inaczej, który to wszystko rozłoży na łopatki.

    Masz jakieś kompleksy z powodu bycia Polakiem? :]

    P.

  • 13. Data: 2007-02-07 12:41:25
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:
    > Poinformowali o tym bank? Czy tez probuja na tym zarobic?

    Och tak, próbują zarobić. Zarobiłem 0,0012 zł.

    > To zalezy. Jesli poinformuje najpierw o tym M$ a reszte swiata po
    > usunieciu bledu - to jest super gosc. Ale jesli wykorzysta ten blad,
    > zeby okrasc M$ czy tez zwyklego usera - to juz jest szuja.

    Kiedyś informowałem Nordeę o błędzie - żeby dodać kontrahenta do listy
    zdefiniowanych kontrahentów normalnie trzeba wpisać kod jednorazowy. Ale
    wystarczy dodać przelew zbiorczy i zaznaczyć 'dodaj kontrahenta pod nazwą
    skróconą' (czy jakoś tak) i po dodaniu przelewu (do tego nie potrzeba hasła
    - on jest tylko dodawany do 'zbiorówki') nowy kontrahent jest automatycznie
    dodawany do listy.

    Nie jest to jakiś wielki problem, ale skoro i tak można dodawać kontrahentów
    bez kodu, to po co w 'normalnej procedurze' tego kodu wymagać?

    W każdym razie zlali mnie i niczego nie poprawili (a zgłaszałem im to chyba
    jakiś rok temu).

    Tak więc informowanie banku nie ma sensu.

    P.

  • 14. Data: 2007-02-07 12:58:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Nordea potrafila zabłysnąć również na innym polu, polecam:

    http://hydepark.prnews.pl/index.php/kk_nordea_aspira
    cje_tania_drozyzna,display,26293

    pozdr.
    RobertS

  • 15. Data: 2007-02-07 14:08:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message

    > Zasady zaokrągleń są takie, jakie bank ustali np. w umowie z klientem.

    bzdura.

  • 16. Data: 2007-02-07 14:11:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Masz jakieś kompleksy z powodu bycia Polakiem? :]

    Nie.
    Czasami tylko wstyd mnie ogarnia, że takie głupie sposoby zarobku w ogóle
    polakom przychodzą do głowy.

  • 17. Data: 2007-02-07 20:31:10
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    > "quwert" <q...@x...gazeta.pl> wrote in message

    > projektant cannika był zdrowy, nie przewidział tylko polskiej głupoty, że
    > znajdzie się ktoś kto w ten sposób będzie chciał zarobić.

    Głupota to jest Twoje gadanie
    A gość znalazł legalny sposób
    wiec głupi nie jest
    Ty byś sto lat myślał i byś nie wymyślił

  • 18. Data: 2007-02-07 21:14:39
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:eqcmdu$rd7$1@news.interia.pl...

    > bzdura.

    Przykładowo ING stosuje i ma zapisane w regulaminie zaokrąglanie
    kwoty odsetek zawsze w dół. Przy przewalutowaniach
    najprawdopodobniej jest podobnie.

    marekz

  • 19. Data: 2007-02-08 01:04:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> writes:

    > projektant cannika był zdrowy, nie przewidział tylko polskiej głupoty, że
    > znajdzie się ktoś kto w ten sposób będzie chciał zarobić.

    "Zawsze" to znajdzie sie ktos z kompleksami, ktos kto mysli ze tylko
    w Polsce ludzie kombinuja.

    Tymczasem realia sa zupelnie inne, a filmow z przelewaniem koncowek
    z zaokraglen ogladalem chyba kilka.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2007-02-08 10:50:23
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    witek wrote:
    > "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message
    >>
    > Nie.
    > Czasami tylko wstyd mnie ogarnia, że takie głupie sposoby zarobku w ogóle
    > polakom przychodzą do głowy.

    Weź człowieku wyluzuj i przeczytaj jeszcze raz główny post a nie idziesz
    w zaparte bez opamiętania. Gdzie ktoś napisał, że to jest sposób na
    zarabianie? Poza tym niech ktoś najpierw wykona 100 000 przelewów na
    których zarobi te 200zł to jest według Ciebie co? Biznes życia? A sprawę
    można potraktować tak jak prawo - jeżeli coś nie jest zabronione to nie
    widzę żadnego problemu. I nic tu nie mają do rzeczy żadne moralności,
    etyki etc. Jakby bank był naprawdę lotny to ktoś z banku, który śledzi
    grupę powinien puścić monit do ludzi odpowiedzialnych za regulamin/toip
    i powinni to wyprostować. Ot i wszystko.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski