  • Data: 2010-12-21 14:25:32
    Temat: Re: Gwarancje kapitału
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:4d10b49c$0$27041>
    > o kwocie gwarantowanej: - ani słowa, - (nawet sznurka do BFG nie ma).
    > (wiadomo że wszystkie banki w Polsce maja obligatoryjny obowiązek do
    > uczestnictwa w BFG)

    Nie pisza o kwocie gwarantowanej, bo............
    Bo nie mogą napisać, że gwarantuja Ci 50k euro w open finance, jeżeli
    jednocześnie masz produkty w getinie i getinonline. Jeżeli np. posiadasz
    150k zł w getinonline , 50tys zł w getinie i np 80 tys zł w open finance to
    około 80k zł nie jest objete gwarancją. To jest wsystko grupa getin noble i
    jedna kwota gwarancyjna obowiązuje dla wszystkich tych "bankowynalazków"
    Nie wiem czy idea bank tez nie jest w grupie getin noble