    From: "Kazimierz" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Głupie pytania w banku Millennium...
    Date: Mon, 6 Oct 2003 14:26:37 +0200

    Użytkownik "Kazik Kazimierczak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3F815B6D.4040205@poczta.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > W jakim celu w banku Millennium urzędniczka przy podejmowaniu kwoty
    > przez klienta banku większej niż 10 tys. zł zadaje pytanie "W jakim celu
    > pobiera te pieniądze?" Uzyskana od niej odpowiedź - że jest to wymóg jej
    > przełożonych i ona tylko spełnia swój obowiązek itd. Moje wątpliwości są
    > następujące:
    >
    > - czy ma bank do tego prawo?
    > - czy w innych bankach też jest tak samo?
    > - czemu to ma służyć?
    > - co będzie jeśli nie wydam pieniędzy na to co zadeklarowałem?

    A nie mozesz na takie pytania odpowiedziec ze w celu ich wydania ? :)
    ewentualnie wybierac po 9 999,99 PLN...
    ja stosowalem taka taktyke (tylko inne kwoty) przy operacjach w kasie PeKaO
    jak jeszcze mialem tam konto. mieli tam jakies dziwne limity co do jednej
    operacji (nie pamietam juz czy wplaty czyt wyplaty) to po prostu
    "podchodzilem do okienka kilka razy czesto bez odchodzenia od niego :)