  • 1. Data: 2009-08-21 18:00:12
    Temat: Getin - nowa TOiP
    Od: ls <l...@w...pl>

    Od 1 IX ma wejść nowa TOiP.
    Wynika z niej, że za darmo będzie tylko 1 przelew w miesiącu z
    rachunku TOP na ROR w Getinie.
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2009-08-21 18:34:35
    Temat: Re: Getin - nowa TOiP
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    ls pisze:
    > Od 1 IX ma wejść nowa TOiP.
    > Wynika z niej, że za darmo będzie tylko 1 przelew w miesiącu z
> [...]

    I bez tego jutro jadę do EB otwierać Ror+KO

    Darek

  • 3. Data: 2009-08-21 18:38:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ls" news:63b80744-17b4-4e9f-9dea-17c4a45493f1@j21g2000yq
    e.googlegroups.com

    > Od 1 IX ma wejść nowa TOiP.
    > Wynika z niej, że za darmo będzie tylko 1 przelew w miesiącu z
    > rachunku TOP na ROR w Getinie.

    Masz jaki zrzut/skan tej nowej TOiP?
    Ze wszystkich zedrą prowizję za 1 wypłatę czy znowu zrobią podział zwykli
    klienci/e-getinowcy?

    PS.
    No nic. Poczekać do lutego a potem niech się bujają ;)

  • 4. Data: 2009-08-21 18:41:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message

    > I bez tego jutro jadę do EB otwierać Ror+KO

    gdzie mozna zobaczyc te nowa tabele w necie?

  • 5. Data: 2009-08-21 18:45:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h6mpp1$a9k$1@news2.ipartners.pl

    > gdzie mozna zobaczyc te nowa tabele w necie?

    Nie Ty jeden jej szukasz ;)

  • 6. Data: 2009-08-21 18:46:08
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 21 Sie, 20:41, "Krzysztof" wrote:

    > gdzie mozna zobaczyc te nowa tabele w necie?

    Ja dostałem moją z wyciągiem.
    Ale w necie też już jest info o drugim, płatnym przelewie:
    http://www.getinbank.pl/67.php

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2009-08-21 18:48:44
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 21 Sie, 20:38, "Valdi.Pavlack" wrote:
    > Ze wszystkich zedrą prowizję za 1 wypłatę czy znowu zrobią podział zwykli
    > klienci/e-getinowcy?

    tu:
    http://www.getinbank.pl/67.php
    ... nie ma rozróżnienia

    > PS.
    > No nic. Poczekać do lutego a potem niech się bujają ;)

    Na tym, co mi przysłali, pisze, że jest to podstawa do wypowiedzenia
    umowy

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2009-08-21 18:55:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    > "Krzysztof" news:h6mpp1$a9k$1@news2.ipartners.pl

    > Nie Ty jeden jej szukasz ;)

    Bo to ma byc z zaskoczenia, jak wszystko ostatnio w Getinie, wczesniej
    opublikowana tabela to widocznie zly PR dla banku i zbyt duza dyskusja.
    Juz w Getinie wszystkie PLN wyczyscilem i patrze czy nie chca mnie dobic
    jakas super oplata za cos tam. Czekam spokojnie jak braknie im kasy za pare
    miesiecy i beda gwaltownie poszukiwac depozytow.

  • 9. Data: 2009-08-21 18:59:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ls" news:97381020-18f0-400e-86c2-6315030493af@w41g2000yq
    b.googlegroups.com

    > Ja dostałem moją z wyciągiem.
    > Ale w necie też już jest info o drugim, płatnym przelewie:
    > http://www.getinbank.pl/67.php

    No ale zaraz. Przecież jeżeli dostałeś z wyciągiem to samo co widnieje na
    stronie to tak naprawdę się nic nie zmieniło gdyż te prowizje występowały od
    zawsze. Po za tym to co chyba jest najważniejsze dla większości - przelew
    wykonywany przez net z TOPa na rachunek w getin banku (docelowo chodzi nam o
    ror) nadal jest bezpłatny.

    Poniżej mini zrzut ze strony, do której podałeś link:
    http://a.imagehost.org/0395/Schowek01.jpg

  • 10. Data: 2009-08-21 19:00:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ls" news:a1da3e26-6db1-4007-a246-514199d1c085@z31g2000yq
    d.googlegroups.com

    > Na tym, co mi przysłali, pisze, że jest to podstawa do wypowiedzenia
    > umowy

    Wyciągów od nic nie otrzymuję, ale jeżeli coś przyjdzie mi pocztą i tam
    będzie nowa TOiP, która będzie zawierać prowizje za zrobienie przelewu z
    TOPa na ROR przez net i jednocześnie będę się mógł z nimi pożegnać bez
    żadnych konsekwencji to napewno to uczynię.