    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin kombinuje ?
    Date: Wed, 24 Apr 2013 12:28:07 +0200

    "Waldek" kl7vhh$upj$...@n...news.atman.pl

    > No ...dorastam ;)

    Powoli. Ja dorastałem szybciej. Dla mnie starczyła jedna karta
    kredytowa w GB. Ale mogłem dorastać jeszcze szybciej -- mogłem
    poczytać to, co inni pisali o klonownicach, i mogłem posłuchać
    tego, co ludzie mówili w [sztucznym] marmurze [czy nawet
    w konglomeratach] GB.

    Rozmawiałem w sprawie kredytówki, byłem klientem Fajansowego
    Otwarcia (gdzie wyjaśniano mi, jak to dla klienta dobrze,
    gdy cena zakupionych już przez niego papierów wartościowych
    spada) a także byłem Ideologicznie uświadamiany tak, że aż
    szkoda jedzenia... [że aż rzygać się chce]

    -=-

    Aby było jasne -- byłem klientem Otwarcia Fajansowego, to znaczy
    słuchałem fajansowych porad. Ponadto byłem uświadamiany Ideologicznie
    co do przewagi tabletu bez modemu 3G nad tabletem z modemem 3G itd...

    Innych grzechów Klonowatych nie pamiętam.

    -=-

    IMO Klonownice powinny dostać bardzo [skrajnie?] niską ocenę naszej
    grupy. I dobrze by było, gdyby Grupa co jakiś czas po prostu stawiała
    tu zestawienie rankingowe banków operujących [ze skalpelem w garści
    i bez skalpela] na rynku [i na bazarze] polskim.

    Wiem, że byłoby to naruszenie świętych zasad tej grupy, bo jednak
    niektórym bankom trzeba by wystawić dobre oceny, a tego grupa miała
    nie czynić, zgodnie z założeniem, iż każdy bank jest jakoś zły. ;)

    Ale zawsze są jakieś możliwości rozwiązania tego problemu.
    Moglibyśmy przykładowo dać dziesięciostopniową skalę, ale
    kończyć ocenianie na stopniu szóstym.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'