  • 1. Data: 2009-01-01 18:21:39
    Temat: Getin i BZ WBK - lokaty % w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Już od jutra Getin obniża oprocentowanie lokat. BZ WBK od dziś. W obu
    bankach na razie oprocentowanie kont oszczędnościowych pozostaje na tym
    samym poziomie. Ciekawe kto następny...

    Killer ze swoimi 10% jeszcze się trzyma...

    Szymon

  • 2. Data: 2009-01-01 18:39:14
    Temat: Re: Getin i BZ WBK - lokaty % w dół
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > Już od jutra Getin obniża oprocentowanie lokat. BZ WBK od dziś. W obu
    > bankach na razie oprocentowanie kont oszczędnościowych pozostaje na tym
    > samym poziomie. Ciekawe kto następny...

    Jakoś nie widzę aby oprocentowanie na KK (innych produktów kredytowych
    nie posiadam) też tak się szybko zmniejszało jak % depozytów.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-01-01 18:46:51
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jakoś nie widzę aby oprocentowanie na KK (innych produktów kredytowych nie
    > posiadam) też tak się szybko zmniejszało jak % depozytów.

    Co gorsza spadki w przypadku depozytów są najczęściej grubo powyżej 1%.
    Getin na 4M zjechał z 9 na 7,5%, BZ WBK z 8% dla 3M na 2,75% 3M. W
    Multibanku skończyła się promocja "Zysk wyższej klasy" i z 8,08% na 3M
    spadło do 5,6% na 3M (AQ 5,75%).

  • 4. Data: 2009-01-01 19:00:02
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Jakoś nie widzę aby oprocentowanie na KK (innych produktów kredytowych
    > nie posiadam) też tak się szybko zmniejszało jak % depozytów.

    Hihi a ty co, z księżyca spadłeś? Procenciki kredytów zmienią się
    niezwłocznie przy podwyżce stópek :P

    {G

  • 5. Data: 2009-01-01 19:06:27
    Od: k...@o...pl

    On 1 Sty, 19:46, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
    > BZ WBK z 8% dla 3M na 2,75% 3M.
    Ściśle mówiąc to znikła szybkozarabiająca(ta na 8%)
    Jest Impet 3M od 6% do 7% zaleznie od kwoty, minimum 5k (na
    szybkozarabiającej był 1zł i od razu 8%)

  • 6. Data: 2009-01-01 19:09:08
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > BZ WBK z 8% dla 3M na 2,75% 3M.
    Ściśle mówiąc to znikła szybkozarabiająca(ta na 8%)
    Jest Impet 3M od 6% do 7% zaleznie od kwoty, minimum 5k (na
    szybkozarabiającej był 1zł i od razu 8%)
    --------------------
    No tak, ale właśnie z powodu tych min. 5000 wkładu trudno porównywać Impet
    do Szybkozarabiającej. W szczególności z uwagi na niemożność uniknięcia
    belki. Zauważ, że przy rozdzielaniu lokat na małe kwoty Szybka dawała prawie
    10%, a tu masz 7%.

    Stąd moje porównanie do standardowej lokaty 3M. Jakby nie liczyć obniżki są
    większe niż spadek stóp. Chyba banki wykorzystują je po prostu by skończyć
    promocyjne oprocentowanie lokat. Wiadomo od dawna, że jest przeszacowane i
    m.in. prezes BZ WBK nawoływał niedawno do zakończenia wojny na lokaty.

  • 7. Data: 2009-01-01 19:43:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Impet do Szybkozarabiającej. W szczególności z uwagi na niemożność
    > uniknięcia belki. Zauważ, że przy rozdzielaniu lokat na małe kwoty

    dlaczego 10?

    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert

  • 8. Data: 2009-01-01 19:54:31
    Od: k...@o...pl

    On 1 Sty, 20:43, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > dlaczego 10?
    to byl taki skrót myślowy.
    Po założeniu odpowiedniej ilości lokat na odpowiednia kwotę można było
    uniknąć belki
    czyli osiągnąć wynik jak na lokacie ok 10% z belką.

  • 9. Data: 2009-01-01 20:44:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > to byl taki skrót myślowy.
    > Po założeniu odpowiedniej ilości lokat na odpowiednia kwotę można było
    > uniknąć belki
    > czyli osiągnąć wynik jak na lokacie ok 10% z belką.

    ok, teraz jasne.

    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
    Frank Herbert

  • 10. Data: 2009-01-01 22:11:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 19:21:39 +0100, Szymon napisał(a):

    > Killer ze swoimi 10% jeszcze sie trzyma...

    Ciekawe czy Alior też odpuści.

    Xenocide