  • Data: 2007-10-28 22:41:10
    Temat: Re: Getin Visa Gold - promocja?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Paź, 21:44, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Odlicz jeszcze czas na realizacje przelewow splacajacych karte i w
    > druga strone, ponownie na konto oszczedzajace - i dodaj ryzyko, ze w
    > ktoryms miesiacu cos sie omsknie w terminach zapewniajacych utrzymanie
    > sie w GP, bo np. komputer sie popsul, albo bank z kontem
    > oszczedzajacym zrobil nieoczekiwanie przerwe konserwacyjna...

    Zlecenie przelewu po 13, wychodzi następnego dnia rano. Opóźnienie
    jeden dzień.
    Komputery są w zakładach pracy, kafejkach internetowych, u rodziny, w
    domach znajomych, sąsiadów.
    Podczas zlecania przelewu ze swojego komputera może wjechać ciężarówka
    do mieszkania, wlecieć samolot (dla mieszkających w mrówkowcach) i w
    tym przypadku będzie znaczne opóźnienie w spłacie karty.