eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetIn Bank Super Urwa Bank › Re: GetIn Bank Super Urwa Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GetIn Bank Super Urwa Bank
    Date: Thu, 19 Mar 2015 09:09:28 +0100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    References: <0...@g...com>
    <0...@g...com>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog 2.03 Newsreader for Android.
    Lines: 47
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.94.51
    X-Trace: 943993535 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2367 83.22.94.51:52346
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611417
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 18 Mar 2015 09:24:43 -0700 (PDT), r...@g...com
    wrote:
    > Mam sobie dwa konta w tym banku. W dniu spłaty raty kredytu
    hipotecznego =
    > - rata z konta do tego kredytu nie zeszła. Po kilku dniach ciągle
    rata =
    > nie zeszła.
    > Telefon do bok -> informacja o blokadzie komorniczej na 1 z
    rachunków. WT=


    Dziwne. Zobowiązania wobec banku mają pierszeństwo przed komornikiem.
    W takin przypadku rata powinna zejść mimo blokady o ile były na nią
    środki.

    > Jeśli komornik, to czemu zablokowany tylko jeden rachunek?!
    > Do tego - brak pisma od komornika.. brak informacji z banku o
    blokadzie?! W=

    Może jeszcze powinni uprzedzić zamiar założenia blokady ;)? No nie
    żartuj. Pismo od komornika do dłużnika wysłane jest trochę później,
    po wysłaniu pisma do zobowiązanego (banku). Gdyby dłużnik otrzymał
    wcześniej to pewnie często by uciekł z kasą z rachunku. Owszem,
    czasami się zdarza, że dłużnik otrzyma pierwszy ale to najczęściej
    wynika z opieszałości poczty i/lub banku.

    > Telefon do komornika -> nie, sprawa o tym nr nie dotyczy Pana.
    > Telefon do banku -> nie, nic nie możemy zrobić, ja tu mam napisane
    blok=
    > ada itp.
    > I nie informujemy o zakładaniu blokady. Nawet mailem.
    > Po dodatkowej informacji od komornika - okazało się, że w tym banku
    m=
    > ają uproszczoną metodę zakładania blokad - nie muszą się zgadza=
    > ć wszystkie dane.
    > Za to na odkręcenie tego nie ma żadnej standardowej procedury(!)...


    To jakieś nieporozumienie, zmienić bank. W dużych bankach gdzie są
    milionowowi klienci występuje problem braku unikalności peseli. Parę
    zdublowanych peseli u obywateli jest i jeśli tacy są akurat
    klientamu tego samego banku to bank oprócz peseli musi ich
    identyfikować innym dokumentem. Stąd weryfikacja przy zajęciu musi
    być dokładna.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1